Lang køretur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
9 svar
0 synes godt om
29. august 2012

charlotteq

Ved ikke hvad jeg skal gøre.

Manden skal til Odense idag (vi bor i Esbjerg) en køretur på ca. 5-6 kvarter. Jeg ville egentlig gerne med, og en tur i IKEA.

Men tænker bare om det er en for lang køre tur for sønnike på 24 dage. Vi ville holde 2-3 længere pauser på vej derover og det samme hjem igen, så han komme ned at ligge fladt og få strukket ud. Men ved ikk om det stadig er for langt.

Hvad syntes i ... Ville i tage afsted med baby ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

lenemor77

charlotteq skriver:

Manden skal til Odense idag (vi bor i Esbjerg) en køretur på ca. 5-6 kvarter. Jeg ville egentlig gerne med, og en tur i IKEA.

Men tænker bare om det er en for lang køre tur for sønnike på 24 dage. Vi ville holde 2-3 længere pauser på vej derover og det samme hjem igen, så han komme ned at ligge fladt og få strukket ud. Men ved ikk om det stadig er for langt.

Godmorgen.

Jeg vil da sige - god tur til IKEA.

Da vores datter var 2 mdr (hun er født 2 mdr for tidligt, så det var på hendes terminsdag), kørte vi fra Århus til Malmø. Vi holdte 2 pauser undervejs, så hun lige kunne blive strukket ud og få lidt mad. Men hun klarede det i stiv arm, og sov det meste af vejen.

Anmeld

29. august 2012

KLN

Vi bor i Aalborg og mine forældre bor nede ved Aarhus. Frida var 2 uger, da vi første gang tog turen derned (os ca 5 kvarter) Snakkede med sundhedsplejersken om det den gang. Hun sagde det var helt fint, så længe det ikke var en tur, vi tog hver dag...

Så god tur

Anmeld

29. august 2012

charlotteq

lenemor77 skriver:

Godmorgen.

Jeg vil da sige - god tur til IKEA.

Da vores datter var 2 mdr (hun er født 2 mdr for tidligt, så det var på hendes terminsdag), kørte vi fra Århus til Malmø. Vi holdte 2 pauser undervejs, så hun lige kunne blive strukket ud og få lidt mad. Men hun klarede det i stiv arm, og sov det meste af vejen.

Mange tak det var da os noget af en køretur i var på. Håber i havde en dejlig ferie.
Far er os ved at foder ham af, så vi kan komme afsted. Men rart at høre andres erfaringer.

Anmeld

29. august 2012

charlotteq

KLN skriver:

Vi bor i Aalborg og mine forældre bor nede ved Aarhus. Frida var 2 uger, da vi første gang tog turen derned (os ca 5 kvarter) Snakkede med sundhedsplejersken om det den gang. Hun sagde det var helt fint, så længe det ikke var en tur, vi tog hver dag...

Så god tur

Tak, for svar Dejligt at høre fra andre.

Har os snakket med sundhedsplejersken, og hun sagde os god tur. Så nu er vi ved at foder af og så er vi kørt.

Anmeld

29. august 2012

morethanperfect

charlotteq skriver:

Selvf. kan i det .. Så længe i holder lidt pauser
God tur  

Anmeld

29. august 2012

Mettemus

Jeg kan huske, at jeg snakkede med lægen om det der med lange køreture med et lille barn (vi boede 1½-2 timers kørsel fra bedsterne, da Laurits var spæd). Lægen sagde, at når det var så relativt sjældent, at vi kørte de lange ture, var det ikke noget problem - hold en pause eller to evt. og hvis den lille alligevel sover, så kører i bare igennem. Men hvis han vågner kan i holde pause. Hvis han alligevel ligger og slapper af i ryggen, er det ikke noget problem

GOD TUR til Ikea!!

Anmeld

29. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mettemus skriver:

Jeg kan huske, at jeg snakkede med lægen om det der med lange køreture med et lille barn (vi boede 1½-2 timers kørsel fra bedsterne, da Laurits var spæd). Lægen sagde, at når det var så relativt sjældent, at vi kørte de lange ture, var det ikke noget problem - hold en pause eller to evt. og hvis den lille alligevel sover, så kører i bare igennem. Men hvis han vågner kan i holde pause. Hvis han alligevel ligger og slapper af i ryggen, er det ikke noget problem

GOD TUR til Ikea!!

Samme her! Så god tur. Vh stine

Anmeld

29. august 2012

Brams

charlotteq skriver:

Jeg ville personligt ikke gøre det, men tror det er ok hvis I holder lange pauser.

Anmeld

29. august 2012

Mor til Ella

charlotteq skriver:

KLART JA

Det er jo ikke en tur i tager hver dag så det sker der ikke noget ved

God tur....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.