Alarm 112

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.163 visninger
10 svar
0 synes godt om
29. august 2012

Anonym trådstarter

Puhaaa  Har lige siddet og set alarm 112 og hold op hvor er ham Jesper fra københavn en lækker haps

Ham gad jeg godt finde på facebook  Nogle der ved hvordan fik ikke fat i efter navn hvis de over hovedet fortæller det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

meem

Hvis du går ind på deres side på facebook (Alarm 112) så kan du spørge dem derinde hvad hans fulde navn er... kan se der er nogen der har spurgt på ham thomas

Anmeld

29. august 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Anonym skriver:

Puhaaa  Har lige siddet og set alarm 112 og hold op hvor er ham Jesper fra københavn en lækker haps

Ham gad jeg godt finde på facebook  Nogle der ved hvordan fik ikke fat i efter navn hvis de over hovedet fortæller det

Er det ham, der er ambulancereder?? For ham kender jeg, og han er godt gift med tre børn Men måske er det en anden??

/ Taco78 

Anmeld

29. august 2012

Muhmi

Synes altid at der er et eller andet over de reddere, brandmænd og politimænd... Ved ikke hvad søren det er, men kunne forestille mig at det simpelthen er det de gør, de redder folk og går i kansas bukser, seriøst, man får da en super lækker røv i kansas bukser

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

meem skriver:

Hvis du går ind på deres side på facebook (Alarm 112) så kan du spørge dem derinde hvad hans fulde navn er... kan se der er nogen der har spurgt på ham thomas

Kan du linke til den? kan ikke finde den derinde

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Taco78 skriver:

Er det ham, der er ambulancereder?? For ham kender jeg, og han er godt gift med tre børn Men måske er det en anden??

Tror han er behandler, hedder det ikke det når han er omme bag i og hjælper patienten mens den anden køre

Men ham Jesper her har ikke børn det blev sagt i afsnittet der var der i går 23:25

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Muhmi skriver:

Synes altid at der er et eller andet over de reddere, brandmænd og politimænd... Ved ikke hvad søren det er, men kunne forestille mig at det simpelthen er det de gør, de redder folk og går i kansas bukser, seriøst, man får da en super lækker røv i kansas bukser

Ja for sørensen da  Puh ha da da

Men ham her, han så bare så sød, rar og lækker ud - mumsie mumsie

Anmeld

29. august 2012

Finemoar<3

Taco78 skriver:

Troede ikke man kunne være gift med flere, og da slet ikke børn  Høhø...

TS - aner ikke hvem han er, kan desværre ikke hjælpe..

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Fine's-Moar skriver:

Troede ikke man kunne være gift med flere, og da slet ikke børn  Høhø...

TS - aner ikke hvem han er, kan desværre ikke hjælpe..

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Det ham her  Nøj jeg synes han er søøøø

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.