Gymnastikhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. august 2012

JustAnotherName

Har en datter på 4 år. Hun fylder 5 år i næste måned.
Hun vil gerne gå til gymnastik med hop og spring, trampoliner og kolbøtter. Så jeg leder med lys og lygte. Men for pokker en jungle at navigere rundt i. Det skulle jo gerne ligge i nogenlunde nær radius af vores bolig, og på et tidspunkt, som kan nåes fra arbejde/børnehave..
Samtidig opdager jeg også at der er miles forskel på, hvad det koster. Det ene sted er det opdelt i 2 rater på ialt godt 1100 kr, for perioden fra sept-12 til april-13. Det andet sted koster ml. 500-600 kr.
Men jeg har endnu ikke rigtigt kunne finde frem til noget, som ligger her i nærheden af vores bopæl og i den lave ende af skalaen økonomisk.

Er der nogen der har fif eller viden om, hvordan jeg meget nemt kan orientere mig i det - søge på nettet?

Jeg kan se at langt de fleste steder starter op NU her omkring starten af september. Så jeg er jo ved at have lidt tralvt.

Alt viden og hjælp modtages med kyshånd. Jeg skal bare gerne finde noget til rimelig pris tæt herpå NU!!!!

Og I andre der har børn på samme alder, som går til det, er jeg lidt nysgerrig for at vide - Hvad betaler I for det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2012

Dot D

Hvis jeg husker rigtigt, bor du så ikke i nærheden af Randers?

Hvis, så kan jeg stærkt anbefale Purhus Idrætsforening, der går vores børn, og har gået siden 3 års alderen.

De har nogle gode hold, og de starter op i uge 36 eller 37 Pris for sæsonen er 420-460 kr, så det er ikke galt. De både leger og slår kolbøtter og hopper på airtrack og i springgrav

De er den næst største gymnastikforening i Randers området (efter RGF) og de har søde og dygtige trænere og hjælpere.

Kan kun anbefales

Anmeld

29. august 2012

Sara.

Jeg ved ikke hvordan finde det, men kan forestille mig du har lidt travlt efterhånden....

Jeg har meldt min datter til gymnastik i vores by. Da tilmeldingen blev åben en søndag kl. 10 galt det om at sidde klar ved computeren. Der var 30 pladser til at starte med og da der var gået 5 min. var de 29 pladser optaget!!!

Min datter bliver 5 til oktober. Det kostede 580 vidst nok, fra sep. til marts..... hver onsdag 17-18 :-)

Anmeld

22. december 2012

JustAnotherName

Dot D skriver:

Hvis jeg husker rigtigt, bor du så ikke i nærheden af Randers?

Hvis, så kan jeg stærkt anbefale Purhus Idrætsforening, der går vores børn, og har gået siden 3 års alderen.

De har nogle gode hold, og de starter op i uge 36 eller 37 Pris for sæsonen er 420-460 kr, så det er ikke galt. De både leger og slår kolbøtter og hopper på airtrack og i springgrav

De er den næst største gymnastikforening i Randers området (efter RGF) og de har søde og dygtige trænere og hjælpere.

Kan kun anbefales

Rigtigt husket  Og tak for svar.

Jeg fik hende tilmeldt i Vorup. Det var billigst (sept-12 til april-13 for 250 kr.), og passede fint ind tidsmæssigt ift. andre planer i ugen.
OG så går hun på holdet sammen med sin bedste veninde fra børnehaven. Så det var helt perfekt - Jeg nåede det, og hun ELSKER det!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.