Amning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2012

EnGodMor

Hej

Er der nogen som ved hvorfor barnet pludselig afviser brystet fra den ene dag, til den anden???

Jeg har ikke æl ellers mens, nogen bud på hvad det så evt kan være??

Andre der har prøvet det med at barnet afviser brystet?? Og i så fald, hvad gjorde i så??

Håber nogen kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

EnGodMor

hmm, slet ingen som har prøvet det

Anmeld

28. august 2012

Gaia

Prøv ammenet.dk. Jeg har desværre ik noget bud. Men denne side er rigtig god og du vil sikkert finde et svar du kan bruge.

Anmeld

28. august 2012

EnGodMor

Gaia skriver:

Prøv ammenet.dk. Jeg har desværre ik noget bud. Men denne side er rigtig god og du vil sikkert finde et svar du kan bruge.

tusinde tak

Anmeld

29. august 2012

morlinen

Åh ja, sådan har det været on/off herhjemme hos os

Jeg tror ikke altid man kan finde et grund, men har alligevel sjusset mig frem til, at det herhjemme tit er fordi hun har gang i et tigerspring, har maveproblemer eller bliver sur over for hurtig nedløbsrefleks eller at mælken ikke løber hurtigt nok til. Her har det især været et problem under hendes tigerspring. Nogle børn finder også rigtig tidligt ud af, at de kan være med til at bestemme

Man skal prøve at fortælle sig selv, at det bare er en periode. Nu ved jeg selvfølgelig ikke, hvor gammel dit barn er, men er h*n stor nok til at få vand af kop? - Så ved man da at væskebehovet er dækket.

Herhjemme er hun kommet ok igang med skemad, og så ved man da, at de får mad indenbords

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.