Voksenlære - løn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2012

De3Guldklumper

Mor til Liva skriver:

Ved du hvad de ca er på i det offentlige?

Mener de starter lidt over de 18.000

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

CamillaSoefelt

Mor til Liva skriver:

Ok - tak.... Men puuuuha, det var ikke meget

Ikke meget? Hvad havde du da regnet med?

Anmeld

29. august 2012

Jupiter

Jeg er offentlig elev, og jeg får ca. 19.000 før skat.

Jeg synes at hvis man sammenligner med mindstelønnen (ufaglært) indenfor kontorfaget i det offentlige, som kun er et par tusinde mere ca., så er det MEGET at få som elev.

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad du havde forventet? eller hvad du ville have syntes var "nok" at få?

Hvis det betyder meget for dig hvad du får nu som elev, så er det jo også temmelig relevant at se på hvad mulighederne for lønnen er som udlært, når du skal arbejde bagefter.

Anmeld

29. august 2012

chael

Det kommer an på hvor i landet du bor. Hvilken overenskomst arbejdspladsen har osv.

Jeg skal startet som lægesekretærelev, der ligger voksen lønnen på ca. 19.000. Det gjorde den også inden for kommunen osv. Jeg bor i region hovedstaden

*C

Anmeld

29. august 2012

Valle81

Hej,

Jeg starte som lægesekretær elev i viborg, voksenelevløn der er 18775 om måneden.

Anmeld

29. august 2012

chael

Mor til Liva skriver:

Ok - tak.... Men puuuuha, det var ikke meget

Men hvis du går ned og søger arbejde i vero moda, eller anden tøj butik, så ligger lønnen på det samme, som fuldtidsansat, med dumme arbejdstider.

Jeg synes 19.000 er en fed løn at få som elev. Det er vidst de færreste der får så meget, under uddannelse

Hvad havde du forventet??

Anmeld

29. august 2012

Mor til L&S

Pylle3 skriver:

Mener de starter lidt over de 18.000

Super - tak for svar

Anmeld

29. august 2012

Mor til L&S

CamillaSoefelt skriver:

Ikke meget? Hvad havde du da regnet med?

Det ved jeg faktisk ikk....

Anmeld

29. august 2012

Mor til L&S

Jupiter skriver:

Jeg er offentlig elev, og jeg får ca. 19.000 før skat.

Jeg synes at hvis man sammenligner med mindstelønnen (ufaglært) indenfor kontorfaget i det offentlige, som kun er et par tusinde mere ca., så er det MEGET at få som elev.

Jeg kunne også godt tænke mig at vide hvad du havde forventet? eller hvad du ville have syntes var "nok" at få?

Hvis det betyder meget for dig hvad du får nu som elev, så er det jo også temmelig relevant at se på hvad mulighederne for lønnen er som udlært, når du skal arbejde bagefter.

Ved ikk hvad jeg havde forventet at den var på...

Men med hus, 2 biler, 2 børn osv skal der nogle penge til...

Men tak for dit svar!!!

Anmeld

29. august 2012

Mor til L&S

chael skriver:

Men hvis du går ned og søger arbejde i vero moda, eller anden tøj butik, så ligger lønnen på det samme, som fuldtidsansat, med dumme arbejdstider.

Jeg synes 19.000 er en fed løn at få som elev. Det er vidst de færreste der får så meget, under uddannelse

Hvad havde du forventet??

Hmm nu er jeg tidligere butikschef i en tøjbutik.. Mine fuldtidsansatte fik mere en 18-19.000 men tak for dit svar.

Ved ikk hvad jeg havde forventet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.