Nogen af jer skønne tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

489 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Nettemor

Der har investeret i bogen Hæklerummet? Og som kan fortælle mig om den er pengene værd?

Eller nogen der evt kender til et sted den er billig? Det gør mig ingenting hvis den er brugt men det er den nok for ny til?

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Sandra1985

Nettemor skriver:

Der har investeret i bogen Hæklerummet? Og som kan fortælle mig om den er pengene værd?

Eller nogen der evt kender til et sted den er billig? Det gør mig ingenting hvis den er brugt men det er den nok for ny til?

På forhånd tak!

Nu blev jeg helt nysgerrig omkring den bog... Elsker at hækle  Jeg har lige reserveret bogen på vores bibliotek - altid rart at se bogen an inden man spenderer penge på den  Ellers er jeg glad for hjemmesiden pensum.dk hvor man ofte kan købe pæne bøger brugt og også kan se en prissammenligning fra forskellige forhandlere.

Kh Sandra

Anmeld

27. september 2012

JulieE

Jeg har kigget på den og der ser ud til at der er nogle fede opskrifter i. Især prinsessen vil jeg gerne prøve kræfter med... Så jeg har skrevet bogen på min ønskeseddel her til jul....

Anmeld

28. september 2012

Nettemor

Sandra1985 skriver:

Nu blev jeg helt nysgerrig omkring den bog... Elsker at hækle  Jeg har lige reserveret bogen på vores bibliotek - altid rart at se bogen an inden man spenderer penge på den  Ellers er jeg glad for hjemmesiden pensum.dk hvor man ofte kan købe pæne bøger brugt og også kan se en prissammenligning fra forskellige forhandlere.

Kh Sandra

Den hjemmeside må jeg klart kigge nærmere på! Tak

Anmeld

28. september 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Jeg har kigget på den og der ser ud til at der er nogle fede opskrifter i. Især prinsessen vil jeg gerne prøve kræfter med... Så jeg har skrevet bogen på min ønskeseddel her til jul....

Ja synes nemlig også der var mange fine.

Får da efterhånden også samlet lidt ønsker sammen til fødselsdag og jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.