puhaaa, ved næsten ikke om man kan stole på nogen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Phoenix

Hvor er det grotesk !!! 

Hvordan kan der blive ved og ved og ved med at ske disse ting med børn rundt om i landet, mens vi forældre stoler på de er under opsyn i daginstitutionerne. 

Det er SÅ uacceptabelt  

Anmeld

28. august 2012

raca

Phoenix skriver:

Hvor er det grotesk !!! 

Hvordan kan der blive ved og ved og ved med at ske disse ting med børn rundt om i landet, mens vi forældre stoler på de er under opsyn i daginstitutionerne. 

Det er SÅ uacceptabelt  

jammen så vil jeg da anbefale at forældrene snart begynder sig at brokke sig over normeringerne..

det er ikke unormalt... at pædagoger arbejder 6-8 timer uden pauser.. og  man i bh er ene om 20 børn i ydertimerne.. eller omkring middag.

Anmeld

28. august 2012

L&V

raca skriver:

jammen så vil jeg da anbefale at forældrene snart begynder sig at brokke sig over normeringerne..

det er ikke unormalt... at pædagoger arbejder 6-8 timer uden pauser.. og  man i bh er ene om 20 børn i ydertimerne.. eller omkring middag.

Kan kun gi dig ret... Det er ikke nemt at arbejde i institution med de nedskæringer der bliver ved med at komme

Anmeld

28. august 2012

raca

Månsson skriver:

Kan kun gi dig ret... Det er ikke nemt at arbejde i institution med de nedskæringer der bliver ved med at komme

det er jo det.. og hvis der er 1-2 pædagoger til at overvåge (for det er kun overvågning af legeområdet udenfor.. så er det brændslukning der ydes.. og der bliver benhårdt priotet mht til hvem der er tid til at trøste  for man har kun 2 arme og kan kun være 1 sted af gangen..

og nogle dage koger det bare over... også høre man kun der hvor der er uro.

og nogle dage glider alt jo også bare glat og børne behandler hinannen pænt og overskudet til leg og hygge er der.. men de dage sker der jo ikke ulykker.

Anmeld

28. august 2012

Phoenix

raca skriver:

Jeg har fuld forståelse for at pædagogerne føler sig presset mht normeringer. Det gør vi andre også. Holder stort set aldrig pause som sygeplejerske. 

Og at man er presset med normeringer kan på INGEN måde undskylde at et barn var døden nær pga manglende tilsyn. Come on altså...

Anmeld

28. august 2012

L&V

raca skriver:

det er jo det.. og hvis der er 1-2 pædagoger til at overvåge (for det er kun overvågning af legeområdet udenfor.. så er det brændslukning der ydes.. og der bliver benhårdt priotet mht til hvem der er tid til at trøste  for man har kun 2 arme og kan kun være 1 sted af gangen..

og nogle dage koger det bare over... også høre man kun der hvor der er uro.

og nogle dage glider alt jo også bare glat og børne behandler hinannen pænt og overskudet til leg og hygge er der.. men de dage sker der jo ikke ulykker.

Ligepræcis og med forældre der også stiller krav om at man ska finde bort kommende drikkedunke osv og sygedage uden vikar dækning jamen så skal det jo gå galt. Men det er yders sørgerligt men os rigtig trist at det altid er det dårlige man høre og at det stakkels personale aldrig får ros og skulderklap

Anmeld

28. august 2012

raca

Phoenix skriver:

Jeg har fuld forståelse for at pædagogerne føler sig presset mht normeringer. Det gør vi andre også. Holder stort set aldrig pause som sygeplejerske. 

Og at man er presset med normeringer kan på INGEN måde undskylde at et barn var døden nær pga manglende tilsyn. Come on altså...

nej.. det er ikke ok..

men på sygehusene dør og næsten dør folk pga fejl behandling..

og det var ikke for at debattere hvem det var mest synd for.. bare at det ikke udelukkenden der pædagogernes skyld.. selvom det er rart og kunne plante skylden..

også er jeg bare så træt af den der.. pædagoger laver ikke andet en og drikke kaffe og snakke holdning.. så de kunne bare stille kaffekopperne og se på børne så skete der intet..

Anmeld

28. august 2012

Phoenix

raca skriver:

nej.. det er ikke ok..

men på sygehusene dør og næsten dør folk pga fejl behandling..

og det var ikke for at debattere hvem det var mest synd for.. bare at det ikke udelukkenden der pædagogernes skyld.. selvom det er rart og kunne plante skylden..

også er jeg bare så træt af den der.. pædagoger laver ikke andet en og drikke kaffe og snakke holdning.. så de kunne bare stille kaffekopperne og se på børne så skete der intet..

Det er i det hele taget en lorte situation mht nedskæringer i det offentlige, hvor der arbejdes med mennesker. Det gør en masse situationer sårbare. Derfor mener jeg bare at man må tænke i nye baner. Hvilket i høj grad også fordrer en god ledelse, der skal gå foran med ideerne. 

I dette tilfælde tænker jeg bare om det ikke havde været en god ide at gå indenfor istedet for at være på legepladsen. Forestiller mig at opsynet og overblikket er bedre inden for istedet for en stor legeplads med flere små kroge ? Det var jo sidst på dagen det her, så børnegruppen er vel ikke så stor - kan man håbe på. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.