Baby 6 måneder med refluks

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

Er der nogen herinde der har erfarring med et barn på den størrelse med refluks, vi har døjet med det i flere måneder nu. Og det er bare overhovedet ikke sjovt længere. Hvad gjorde i for at afhjælpe, hvilken hjælp fik i ? Og hvad gjorde i da i opdagede at det var det jeres barn led af ??

Informationen på nettet er simpelthen minimal, og jeg er simpelthen ved at blive desperat.
Vi har først tid ved lægen om 1 uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Jibbe

Jeg opper lige fordig - kender ikke noget til det men kan huske andre har har debatteret om det

Anmeld

28. august 2012

IT-nørd

Anonym skriver:

Er der nogen herinde der har erfarring med et barn på den størrelse med refluks, vi har døjet med det i flere måneder nu. Og det er bare overhovedet ikke sjovt længere. Hvad gjorde i for at afhjælpe, hvilken hjælp fik i ? Og hvad gjorde i da i opdagede at det var det jeres barn led af ??

Informationen på nettet er simpelthen minimal, og jeg er simpelthen ved at blive desperat.
Vi har først tid ved lægen om 1 uge

Freya har døjet meget med refluks fra hun var helt lille. Hun fik en speciel MME i en periode.

Vi blev fulgt af en børnelæge og hun fik mavesyreneutraliserende medicin (Nexium) siden hun var 7 måneder.

Medicinen blev trappet ned da hun blev 1 år og nu har hun vokset helt fra det (hun er 14 måneder). Hun kan dog stadig får sure opstod, men det er minimalt. Desuden har hun en hyperaktiv brækrefleks og skal spise mad i små bidder, men det bliver bedre hver dag.

Anmeld

28. august 2012

morlinen

Jeg har ikke selv erfaringer med det med min datter, men har læst man kan putte Johannesbrødkernemel i flasken, hvis hun får flaske. Kan vidst købes på apoteket

Ellers burde det vel hjælpe lidt på det, jo mere fast føde hun får.

Håber der er andre med flere erfaringer, som kan komme med svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.