Klar Cola eller Hvid Cola i Slagelse ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.907 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2012

MariaKyedDK

Hej herinde

håber i kender HVID cola eller som de os hedder : klar cola... dem uden farvestoffer, kan man få dem i Slagelse nogen steder ??????

købe for 1½ år siden en i netto, men har ikke set dem siden

det kan vel ik være rigtigt at man ikke kan få dem mere ???

det er ligesom Chilipops, de er os ude af marked igen , og ØV, de var bare et hit herhjemme ....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

MortilCilas

MariaKyedDK skriver:

Hej herinde

håber i kender HVID cola eller som de os hedder : klar cola... dem uden farvestoffer, kan man få dem i Slagelse nogen steder ??????

det er ligesom Chilipops, de er os ude af marked igen , og ØV, de var bare et hit herhjemme ....

De smagte godt ! jeg har ikke set dem siden, og tror det er parti varer og noget der kun er engang imellem

Anmeld

28. august 2012

MariaKyedDK

MortilCilas skriver:

De smagte godt ! jeg har ikke set dem siden, og tror det er parti varer og noget der kun er engang imellem

ja de smager så fantastisk... og vil så gerne købe en masse kasser af dem herhjem til ...

ØV, håber nogen ved om de fås i slagelse

Anmeld

28. august 2012

Mussen2

Er det sportscola du mener? De er i hvert fald klare og fåes flere steder

Anmeld

28. august 2012

twinboys

MariaKyedDK skriver:

Hej herinde

Man kan købe dem i Aktiv Super (og måske i Edeka)... Det er Frem der laver dem. Så ved I det. 
Desværre findes der ikke Aktiv Super på Sjælland, så nu ved I hvor jeres weekend-road-trip skal gå hen: JYLLAND!!!

Anmeld

28. august 2012

trunte89

Tror måske spar har dem. De har hvertfald haft synes jeg.

Anmeld

28. august 2012

anynom

twinboys skriver:

Man kan købe dem i Aktiv Super (og måske i Edeka)... Det er Frem der laver dem. Så ved I det. 
Desværre findes der ikke Aktiv Super på Sjælland, så nu ved I hvor jeres weekend-road-trip skal gå hen: JYLLAND!!!

Aktiv Super (og Edeka) eksisterer ikke længere. De fleste butikker er blevet lavet om til enten Spar eller Super Spar.

I den butik jeg er i har Frem ikke kunnet levere den klare cola i over et år - tror den er udgået.

Anmeld

28. august 2012

twinboys

JulieWH skriver:

Aktiv Super (og Edeka) eksisterer ikke længere. De fleste butikker er blevet lavet om til enten Spar eller Super Spar.

I den butik jeg er i har Frem ikke kunnet levere den klare cola i over et år - tror den er udgået.

Ååååhhhh ja der kan man bare se... jeg handler kun i Rema 1000 og Føtex....

Majbritt

Anmeld

28. august 2012

anynom

twinboys skriver:

Ååååhhhh ja der kan man bare se... jeg handler kun i Rema 1000 og Føtex....

Majbritt

Man lærer noget nyt hver dag

Anmeld

29. august 2012

twinboys

JulieWH skriver:

Man lærer noget nyt hver dag

nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.