Nogen der ved ...(ang. sølvbryllup)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.490 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Skifreaken

Nogen der ved når man skal til morgensang om man normalt tager gave/blomster eller noget med.

Skal til morgensang i morgen kl. 6, så nu er det jo nok for sent at få fat i noget under alle omstændigheder... :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Nettemor

Det har vi aldrig gjort. Og de gange jeg har været til morgensang har andre heller ikke haft noget med..

Dem der kommer til morgensang er jo ofte de samme som kommer til festen og så har man jo som regel gave med der

Anmeld

28. august 2012

Skifreaken

Nettemor skriver:

Det har vi aldrig gjort. Og de gange jeg har været til morgensang har andre heller ikke haft noget med..

Dem der kommer til morgensang er jo ofte de samme som kommer til festen og så har man jo som regel gave med der

Super - så går det nok det hele

Anmeld

28. august 2012

Skifreaken

- skriver:

Gør man ikke.

Man kommer og synger og blomsterne er jo sat op dagen før

Super, så er den klaret

Anmeld

28. august 2012

Nettemor

Skifreaken skriver:

Super - så går det nok det hele

Jep

Og de vil helt sikkert være glade for at I kommer og synger for dem..

Anmeld

28. august 2012

Clisolka

Skifreaken skriver:

Nogen der ved når man skal til morgensang om man normalt tager gave/blomster eller noget med.

Skal til morgensang i morgen kl. 6, så nu er det jo nok for sent at få fat i noget under alle omstændigheder... :/

De gange jeg har været til sølvbryllup har jeg ikke haft noget med fra morgenstunden - det er først til festen 

Anmeld

28. august 2012

Pige2009

Skifreaken skriver:

Vi havde intet med om morgenen til mine forældre sølvbryllup, da de fik gaven senere

Anmeld

28. august 2012

Skifreaken

Babymor2010 skriver:

De gange jeg har været til sølvbryllup har jeg ikke haft noget med fra morgenstunden - det er først til festen 

Jeg tror ikke de vil holde fest, det er sådan lidt overraskelses agtigt, men tak for det

Anmeld

28. august 2012

Skifreaken

Baagøe skriver:

Vi havde intet med om morgenen til mine forældre sølvbryllup, da de fik gaven senere

det er mest fordi de ikke ved vi kommer De holder ikke noget, ikke vi ved af i hvert fald :p

Anmeld

28. august 2012

Skifreaken

Nettemor skriver:

Jep

Og de vil helt sikkert være glade for at I kommer og synger for dem..

Det må vi da håbe :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.