Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nogen der ved når man skal til morgensang om man normalt tager gave/blomster eller noget med.
Skal til morgensang i morgen kl. 6, så nu er det jo nok for sent at få fat i noget under alle omstændigheder... :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det har vi aldrig gjort. Og de gange jeg har været til morgensang har andre heller ikke haft noget med..
Dem der kommer til morgensang er jo ofte de samme som kommer til festen og så har man jo som regel gave med der
Nettemor skriver: Det har vi aldrig gjort. Og de gange jeg har været til morgensang har andre heller ikke haft noget med.. Dem der kommer til morgensang er jo ofte de samme som kommer til festen og så har man jo som regel gave med der
Super - så går det nok det hele
- skriver: Gør man ikke. Man kommer og synger og blomsterne er jo sat op dagen før
Gør man ikke.
Man kommer og synger og blomsterne er jo sat op dagen før
Super, så er den klaret
Skifreaken skriver: Super - så går det nok det hele
Jep
Og de vil helt sikkert være glade for at I kommer og synger for dem..
Skifreaken skriver: Nogen der ved når man skal til morgensang om man normalt tager gave/blomster eller noget med. Skal til morgensang i morgen kl. 6, så nu er det jo nok for sent at få fat i noget under alle omstændigheder... :/
De gange jeg har været til sølvbryllup har jeg ikke haft noget med fra morgenstunden - det er først til festen
Vi havde intet med om morgenen til mine forældre sølvbryllup, da de fik gaven senere
Babymor2010 skriver: De gange jeg har været til sølvbryllup har jeg ikke haft noget med fra morgenstunden - det er først til festen
Jeg tror ikke de vil holde fest, det er sådan lidt overraskelses agtigt, men tak for det
Baagøe skriver: Vi havde intet med om morgenen til mine forældre sølvbryllup, da de fik gaven senere
det er mest fordi de ikke ved vi kommer De holder ikke noget, ikke vi ved af i hvert fald :p
Nettemor skriver: Jep Og de vil helt sikkert være glade for at I kommer og synger for dem..
Det må vi da håbe :p
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128