Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej allesusammen
jeg har et lille spørgsmål, er det normalt at 24 timer efter et stik at der stadig er rødme, hævelse og det omkring stikket stadig er hårdt... ?
mange tak på forhånd..
hilsen Pylre moren
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jep... det har begge mine haft i et par døgn efter..
Vidunderligeunger skriver: jep... det har begge mine haft i et par døgn efter..
super tusind tak skal du have
LineSchack skriver: hej allesusammen jeg har et lille spørgsmål, er det normalt at 24 timer efter et stik at der stadig er rødme, hævelse og det omkring stikket stadig er hårdt... ? mange tak på forhånd.. hilsen Pylre moren
Ja det har Isabella også haft
Babymor2010 skriver: Ja det har Isabella også haft
tusind tak for svar
Ja det er normalt. Tror faktisk at der gik noget nær en uge før Amandas var helt væk
Amandas-mor skriver: Ja det er normalt. Tror faktisk at der gik noget nær en uge før Amandas var helt væk
Mener faktisk også der gik omkring en uge før Isabellas var helt væk
Babymor2010 skriver: Mener faktisk også der gik omkring en uge før Isabellas var helt væk
Det er egentlig vildt nok
Amandas-mor skriver: Det er egentlig vildt nok
Ja, men der gik endnu længere tid med den bule hun fik ved 15 mrd. - der gik i hvert fald over 14 dage...
Babymor2010 skriver: Ja, men der gik endnu længere tid med den bule hun fik ved 15 mrd. - der gik i hvert fald over 14 dage...
Ja det er rigtigt. Og jeg er i forvejen så angst for det der med vacciner fordi jeg tror de er fyldt med farlige ting og sager (ja ja hippie...) så jeg syntes ikke at det var så festligt med de der buler
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128