barneværelses pynt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.147 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. august 2012

MorTil4<3

Ja
nu skal vi flytte i wekenden , og i det flytteri, får begge drengene hver deres værelse

men jeg vil self gerne hav noget billeder eller hva pokker man nu kan finde på at komme på en væg

MEN jeg aner ik hvor i alverden jeg skal ´finde sådan noget henne??

gerne nettet da vi ikke har bil , så mulighed for at køre langt for at finde noget er udelukket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2012

Heidi72

Hej MilleMus

Der kan jeg da hjælpe! Vi har nogle fede wall-stickers og der er flere forskellige muligheder alt efter hvad dine drenge er til, og hvor gamle de er.

Det eneste der kræves er at væggen de sættes op på er glat (altså ikke savsmuldstapet eller lign.), tør og ren. Tilgengæld kan du så også flytte på wall-stickers hvis nu sengen på et tidspunkt skal flyttes eller noget. Hvis du bestiller inden kl. 14, så sender jeg dem til dig med posten allerede idag :-)

Prøv at se her: http://drengeting.dk/shop/wallsticker-wallies-13c1.html

Fortsat god fredag, - og god flytteweekend :-)

Heidi / Drengeting.dk

Anmeld

31. august 2012

Eliza

Netto har lige haf wall stickers til 30 kr, og i de fleste er der lidt "raster" hvis du er heldig.. 

Der er også med tog og pirater 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. august 2012

TeamRocket

Mine unger har en del ting fra lirumlarumleg. Så lækre pynteting synes jeg.

Anmeld

31. august 2012

An&Jo

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Hej MilleMus

Der kan jeg da hjælpe! Vi har nogle fede wall-stickers og der er flere forskellige muligheder alt efter hvad dine drenge er til, og hvor gamle de er.

Det eneste der kræves er at væggen de sættes op på er glat (altså ikke savsmuldstapet eller lign.), tør og ren. Tilgengæld kan du så også flytte på wall-stickers hvis nu sengen på et tidspunkt skal flyttes eller noget. Hvis du bestiller inden kl. 14, så sender jeg dem til dig med posten allerede idag :-)

Prøv at se her: http://drengeting.dk/shop/wallsticker-wallies-13c1.html

Fortsat god fredag, - og god flytteweekend :-)

Heidi / Drengeting.dk

jeg synes i har dem til nogle rigtig fine priser, jeg ville bare ønske at det var lidt mere neutralt også, for jeg gider personligt ikke have biler osv på væggene inde på vores drenges værelser..

Anmeld

31. august 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MilleMus1988 skriver:

Ja
nu skal vi flytte i wekenden , og i det flytteri, får begge drengene hver deres værelse

men jeg vil self gerne hav noget billeder eller hva pokker man nu kan finde på at komme på en væg

gerne nettet da vi ikke har bil , så mulighed for at køre langt for at finde noget er udelukket

Lekmer.dk har sådan nogle store wallsticker der fylder en hel væk. De koster vidst omkring 700,-

Anmeld

31. august 2012

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
MilleMus1988 skriver:

Ja

http://lekmer.dk/indretning/tapeter-og-dekoration/vagdekorationer/walltastic-vægdekoration-rorri-racerbil

Anmeld

31. august 2012

Heidi72

An&Jo skriver:

jeg synes i har dem til nogle rigtig fine priser, jeg ville bare ønske at det var lidt mere neutralt også, for jeg gider personligt ikke have biler osv på væggene inde på vores drenges værelser..

Hvad tænker du på når du skriver neutralt? - vi vil jo gerne gøre vores kunder tilfredse, og er altid glade for input

Anmeld

31. august 2012

An&Jo

Heidi / Drengeting.dk skriver:

Hvad tænker du på når du skriver neutralt? - vi vil jo gerne gøre vores kunder tilfredse, og er altid glade for input

Jamen nogle figurer af en art der ikke omhandler biler, traktorer dyr osv, men nærmere har en lærerig indgangsvinkel, som trekanter, tal, bogstaver osv som man kan sætte hvor man vil og på den måde få indlært dem tallene, alfabet osv.. Ikke en stor plade de sidder på, men seperate bogstaver så de ikke nødvendigvis skal sidde i rækkefølge..

Og så i forskellige farver så man selv bestemmer om det skal være sort, blå, grøn eller rød..

Anmeld

31. august 2012

Heidi72

An&Jo skriver:

Jamen nogle figurer af en art der ikke omhandler biler, traktorer dyr osv, men nærmere har en lærerig indgangsvinkel, som trekanter, tal, bogstaver osv som man kan sætte hvor man vil og på den måde få indlært dem tallene, alfabet osv.. Ikke en stor plade de sidder på, men seperate bogstaver så de ikke nødvendigvis skal sidde i rækkefølge..

Og så i forskellige farver så man selv bestemmer om det skal være sort, blå, grøn eller rød..

Super idé. Sådan nogle vil jeg da lige holde øjnene åbne for hos mine leverandører. Jeg skal nok lige poste det herinde når jeg finder dem :-)

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.