Hjælpe - vores datter har slugt en blommesten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.838 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

Vores datter på snart 2 år har måske slugt en blommesten - hvad skal/kan vi gør?

Eller skal den bare komme ud selv?? Den er heldigvis ikke så stor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

FamilenStorm

Anonym skriver:

Vores datter på snart 2 år har måske slugt en blommesten - hvad skal/kan vi gør?

Tror den kommer ud af sig selv, men for en sikkerhedsskyld vil jeg da lige give lægevagten et kald, og høre dem ad...

Anmeld

28. august 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Det betyder ikke noget ... den er ikke stor og har ingen skarpe kanter ..

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Super - eller jeg mener, tak for svarene..

Anmeld

30. august 2012

Jemion

Min søn på 11 måneder har også lige slugt en.. Du må meget gerne komme med Update  

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

Vagtlægen sagde at den ville komme ud af sig selv, og sådanne sten ikke var skarpe, så den skulle bare komme af sig selv. Har dog ikke set skyggen af den endnu, så ved ikke om den er kommet ud endnu..

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

Jemion skriver:

Min søn på 11 måneder har også lige slugt en.. Du må meget gerne komme med Update  

Vagtlægen sagde at den ville komme ud af sig selv, og sådanne sten ikke var skarpe, så den skulle bare komme af sig selv. Har dog ikke set skyggen af den endnu, så ved ikke om den er kommet ud endnu..

Anmeld

30. august 2012

Jemion

Anonym skriver:

Min søn fik høj feber om natten hvor han havde spist stenen om morgenen og han har stadig feber og intet syn af en blomme sten..   Vi har været en tur på sygehuset men blev hurtigt sendt hjem igen uden de undersøgte ham videre.. 

Anmeld

30. august 2012

Anonym trådstarter

Jemion skriver:

Min søn fik høj feber om natten hvor han havde spist stenen om morgenen og han har stadig feber og intet syn af en blomme sten..   Vi har været en tur på sygehuset men blev hurtigt sendt hjem igen uden de undersøgte ham videre.. 

Vores datter har slet ikke haft feber.. Vagtlægen sagde også, at når det var en blommesten, brugte de ikke tid på at undersøge..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.