Hvad er der galt med min krop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

Hej alle

Jeg skriver, da jeg er bekymret for, hvad der foregår med min krop. Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Jeg har ikke taget p-piller i over et år og droppede i slutningen af sidste måned kondomer. Det skal lige siges, at min menstruation har været nogenlunde regelmæssig siden p-pillestop, den kan svinge et par dage. Faktisk kom min menstruation altid, da jeg tog p-piller, kunne ikke holde den væk bare en enkelt måned, ved at fortsætte med p-pillerne, i stedet for at holde pause.

Min cyklus plejer at være på ca. 30 dage, men kan som sagt svinge et par dage. Nu er jeg dog på den 39. dag af min cyklus, men har ikke tegn på at få menstruation. Min udflåd har ikke ændret sig i flere uger.

Min hud er blev irriterende uren - især på ryggen. Derudover har jeg en underlig murrende fornemmelse, lidt ligesom ægløsning, mest i den venstre side af min mave.

Jeg har prøvet at teste, men tester ikke positiv, så tror ikke på, at jeg er gravid. Nogen der ved, hvad der kan være galt? Jeg overvejer at gå til lægen, men vil ikke virke hysterisk eller for håbefuld i forhold til evt. graviditetstegn.

Håber på svar, trods anonymitet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

come2

Anonym skriver:

Hej alle

Jeg skriver, da jeg er bekymret for, hvad der foregår med min krop. Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Jeg har ikke taget p-piller i over et år og droppede i slutningen af sidste måned kondomer. Det skal lige siges, at min menstruation har været nogenlunde regelmæssig siden p-pillestop, den kan svinge et par dage. Faktisk kom min menstruation altid, da jeg tog p-piller, kunne ikke holde den væk bare en enkelt måned, ved at fortsætte med p-pillerne, i stedet for at holde pause.

Min cyklus plejer at være på ca. 30 dage, men kan som sagt svinge et par dage. Nu er jeg dog på den 39. dag af min cyklus, men har ikke tegn på at få menstruation. Min udflåd har ikke ændret sig i flere uger.

Min hud er blev irriterende uren - især på ryggen. Derudover har jeg en underlig murrende fornemmelse, lidt ligesom ægløsning, mest i den venstre side af min mave.

Jeg har prøvet at teste, men tester ikke positiv, så tror ikke på, at jeg er gravid. Nogen der ved, hvad der kan være galt? Jeg overvejer at gå til lægen, men vil ikke virke hysterisk eller for håbefuld i forhold til evt. graviditetstegn.

Det er normalt ens krop reagerer sådan efter  p pille stop

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Ja, men jeg er ikke lige stoppet med p-piller, det er som sagt over et år siden  Og min cyklus har været hel normal siden

Anmeld

28. august 2012

th

Anonym skriver:

Hej alle

jeg fik ikke min mens i 3 måned. og så fik jeg den efter en gang massage hvor hun virkelig tog fat

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg tror I misforstår, det her har intet med p-pillestop at gøre, det ville da være mærkeligt efter et helt år, og så når man prøver at blive gravid. Mne tak for svar

Anmeld

28. august 2012

Fine_007

Jeg har ikke selv stået i situationen, men synes det er lidt mystisk, at din cyklus ændre sig efter at have været regelmæssig længe.. 

Jeg ville helt klart kontakte min læge - du virker ikke hysterisk på mig, og jeg kan forestille mig, at lægen ikke vil have noget imod at tjekke dig 

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for dit svar  Synes nemlig selv det er mystisk og er også bange for, at min krop prøver at "narre" mig til at tro at jeg er gravid. Venter lige et par dage, så jeg er sikker på, at min menstruation ikke er på vej. Det har føltes sådan i fire dages tid, men stadig ingen tegn. Ellers er det bare til lægen!

Anmeld

28. august 2012

serinasmor

Anonym skriver:

EErdTak for dit svar  Synes nemlig selv det er mystisk og er også bange for, at min krop prøver at "narre" mig til at tro at jeg er gravid. Venter lige et par dage, så jeg er sikker på, at min menstruation ikke er på vej. Det har føltes sådan i fire dages tid, men stadig ingen tegn. Ellers er det bare til lægen!

Er der sket noget nyt i dit liv ? ... mens kan godt udeblive grundet stress ... kroppen kan oss godt bilde sig ind at den er gravid ...

Det kan jo også være at du rent faktisk er gravid

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Nej, intet nyt og slet ikke stresset. Ja, kan jo ikke lade være med at håbe på graviditet, men det er svært når man ikke har prøvet det før og ikke kender tegnene. Er det normalt at man kan være øm på en ægløsningsagtig måde i den ene side af maven?

Vil bare gerne have en positiv test eller mens, stresser ikke helt vildt over det, men det ville alligevel være rart at få vished...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.