Hej alle
Jeg skriver, da jeg er bekymret for, hvad der foregår med min krop. Min kæreste og jeg prøver at blive gravide. Jeg har ikke taget p-piller i over et år og droppede i slutningen af sidste måned kondomer. Det skal lige siges, at min menstruation har været nogenlunde regelmæssig siden p-pillestop, den kan svinge et par dage. Faktisk kom min menstruation altid, da jeg tog p-piller, kunne ikke holde den væk bare en enkelt måned, ved at fortsætte med p-pillerne, i stedet for at holde pause.
Min cyklus plejer at være på ca. 30 dage, men kan som sagt svinge et par dage. Nu er jeg dog på den 39. dag af min cyklus, men har ikke tegn på at få menstruation. Min udflåd har ikke ændret sig i flere uger.
Min hud er blev irriterende uren - især på ryggen. Derudover har jeg en underlig murrende fornemmelse, lidt ligesom ægløsning, mest i den venstre side af min mave.
Jeg har prøvet at teste, men tester ikke positiv, så tror ikke på, at jeg er gravid. Nogen der ved, hvad der kan være galt? Jeg overvejer at gå til lægen, men vil ikke virke hysterisk eller for håbefuld i forhold til evt. graviditetstegn.
Håber på svar, trods anonymitet.
Anmeld