Onfone- ren bondefangeri

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

791 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Chr-Hei

Hej alle i dejlige babyér.

Vil gerne lige have lov til at advare jer alle mod Onfone..
Ved godt der har været mange af disse debatter herinde..

Men lige netop onfone kender jeg godt nok mange der er blevet snydt af efterhånden..

Ja inkl mig selv. De lover gule og grønne skove, men når det kommer til stykket kan de ikke holde noget som helst af det.

Ja jeg har lige fået en efterregning på mobil bredbånd på 2488!! Betaler i forvejen 99,. for det i måneden.. Forbløffende.. Og har intet hørt fra dem inden jeg får en mail om at de skal orrinterer mig om at den er meget i minus.. Fik at vide af sælgeren at den ikke vil kunne blive høje end de 99.-

Vær opmærkesom jeg plejer nok at få dokumentation på alt men det er ikke godt nok ved dem..

Det gode ved dem er at de svarer 1 gang per døgn på ens mail- dog svarer de ikke på det man spørger dem om. Og det er en ny en der svarer hver gang.

Lige et surt opstød herfra

// Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

simone-baby93

Godt at vide at vi ik er de eneste som er blevet snydt af onfone. min kæreste havde bestilt abb. hos dem og har ikk fået det endnu.... og det er snart et år siden.. og de sender regninger for noget vi ikk har brugt/fået... og nu har de smidt min kæreste i RKI så nu kan han kun købe taletids kort..... 

Anmeld

28. august 2012

cecilie1984

ej det lyder ikke rart

jeg skifter til dem i morgen

Anmeld

28. august 2012

Benjamins'mor

simone-baby93 skriver:

Godt at vide at vi ik er de eneste som er blevet snydt af onfone. min kæreste havde bestilt abb. hos dem og har ikk fået det endnu.... og det er snart et år siden.. og de sender regninger for noget vi ikk har brugt/fået... og nu har de smidt min kæreste i RKI så nu kan han kun købe taletids kort..... 

Unotel - der kan han få Abb. Selvom han er i rki .
Man kan oprette på www.unotel.dk
Vi gav 149 kr pr måned for 6 timer tale fri SMS og MMS og 5 gb data

Anmeld

28. august 2012

Camilla <3

simone-baby93 skriver:

Han kan godt få Telmore..  Har jeg hørt om nogen der kunne i hvertfald 

Anmeld

28. august 2012

Chr-Hei

simone-baby93 skriver:

Det er det samme her, dog er vi endnu ikke nået til RKI men det kunne da blive enden af det.. Syntes det er så dårligt af dem...

Anmeld

28. august 2012

Chr-Hei

cecilie1984 skriver:

ej det lyder ikke rart

Nej det er det bestemt heller ikke..
Ok håber da du får en bedre oplevelse så

Anmeld

28. august 2012

Becks

cecilie1984 skriver:

ej det lyder ikke rart

Jeg vil lige sige, at jeg ingen problemer har haft med dem, og har haft dem i godt og vel 1½ år nu.. Samt dem jeg kender der har dem, heller ikke har haft problemer..

Når ens konto står i minus, så skal man overfører 50 inden et antal dage..

Jeg oplevede med dem, at de ved en fejl havde sat min konto i minus, men det ordnede de med det samme!

Der vil altid være nogle som har problemer med et telefon selskab.. Lige som telenor er i søgelyset lige nu.. Dem har jeg haft i 13 år og har ingen problemer med dem haft...

CBB, Telia, 3 og Oyster har jeg til gengæld kæmpet med..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.