Jer uden symptomer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

Har brug for at høre om jer, der ingen symptomer havde i starten af graviditet.. 

Har selv noget rumlen i maven - først om eftermiddagen. Lidt sart næse og luft i maven. Men det kan jo være hvad som helst. 

Er på dag 32 nu, aldrig haft så lang cyklus før. Normalt 28-29 dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Aabye

Jeg har og havde heller ikke i starten af denne graviditet nogen som helst symptomer på en graviditet..
Jeg testede dagen efter jeg skulle have haft menstruation.. Og der var så to streger..

Har du prøvet at teste.. Du siger at det er en helt ualmindelig lang cyklus du har denne gang...

Anmeld

28. august 2012

MortilCilas

Anonym skriver:

Har brug for at høre om jer, der ingen symptomer havde i starten af graviditet.. 

Har selv noget rumlen i maven - først om eftermiddagen. Lidt sart næse og luft i maven. Men det kan jo være hvad som helst. 

Er på dag 32 nu, aldrig haft så lang cyklus før. Normalt 28-29 dage

Jeg var 8 uger henne før jeg opdagede jeg var gravid og fik først symptomer efter uge 12

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Jeg har og havde heller ikke i starten af denne graviditet nogen som helst symptomer på en graviditet..
Jeg testede dagen efter jeg skulle have haft menstruation.. Og der var så to streger..

Har du prøvet at teste.. Du siger at det er en helt ualmindelig lang cyklus du har denne gang...

Jeg burde, men tør ikke. Har oplevet skuffelsen så mange gange og kan mærke, jeg udskyder det hele tiden. Vil også helst med morgenurin, selvom det burde være ligegyldigt, når jeg er over tid..

Anmeld

28. august 2012

Aabye

Anonym skriver:

Jeg burde, men tør ikke. Har oplevet skuffelsen så mange gange og kan mærke, jeg udskyder det hele tiden. Vil også helst med morgenurin, selvom det burde være ligegyldigt, når jeg er over tid..

Synes da næsten du skal tage en test.. Du kan blive glædeligt overrasket Hvis du gerne vil vente og tage testen med morgen urin synes jeg du skal gøre det

Anmeld

28. august 2012

th

Anonym skriver:

jeg testede negativ om mangen og positiv om eftermiddagen.

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Line - med Bobben skriver:

Synes da næsten du skal tage en test.. Du kan blive glædeligt overrasket Hvis du gerne vil vente og tage testen med morgen urin synes jeg du skal gøre det

Er ret nervøs for at blive skuffet.

Anmeld

28. august 2012

Aabye

Anonym skriver:

Er ret nervøs for at blive skuffet.

Det kan jeg godt forstå..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.