hvor meget kan man tillade sig ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: hvor meget er fair for en polterabend?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.148 visninger
15 svar
0 synes godt om
28. august 2012

MarieMor

at kræve folk skal betale til en polterabend?

ja sagen er den min mand skal holde holde polterabend for sin bedste ven her til foråret og da de er en hel del der skal med er det ikke den letteste opgave ..

i alt er bliver de 12 på dagen så for at det ikke skal blive for kompliceret vil min mand starte med at lave en plan for dagen og så må de andre byde ind med hvad de nu synes hvis der er noget som bare slet ikke passer dem ..

men for at kunne gøre det er han ligesom nødt til at have et beløb som man kan forvente at folk vil betale for aftenen,

- så hvad siger i piger?

-smid også gerne lige en kommentar til hvis i lyster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

serinasmor

ville sige 200-400 ... men jeg ville tjekke med de andre først  

jeg har prøvet at få en ubehagelig overraskelse på det punkt ... og havde ikke lige tænkt at det ville koste det (for mig) vanvittige beløb som det gjorde ... men jeg var på SU og pengene små

Anmeld

28. august 2012

Aprilmor11

MarieMor skriver:

at kræve folk skal betale til en polterabend?

ja sagen er den min mand skal holde holde polterabend for sin bedste ven her til foråret og da de er en hel del der skal med er det ikke den letteste opgave ..

i alt er bliver de 12 på dagen så for at det ikke skal blive for kompliceret vil min mand starte med at lave en plan for dagen og så må de andre byde ind med hvad de nu synes hvis der er noget som bare slet ikke passer dem ..

men for at kunne gøre det er han ligesom nødt til at have et beløb som man kan forvente at folk vil betale for aftenen,

- så hvad siger i piger?

-smid også gerne lige en kommentar til hvis i lyster

Jeg synes at det kommer MEGET and på folks økonomi. Men de fleste kan oftes godt undvære 100-150 måske 200. JEg vil nok ikke selv kunne undværre mere hvis det var. Og vil heller ikke kunne bede andre om det. Men han kunne jo spørg de forskellige, hvad de har de vil af med til det, og så finde ud af det derfra måske ?

Anmeld

28. august 2012

Camilla <3

Jeg har skrevet at han skal tjekke med de andre først. 

Det kommer vel også an på hvad de skal lave den dag.? 

Anmeld

28. august 2012

miig1989

Har sagt 200-400, men ville også lige checke med de andre

Anmeld

28. august 2012

wamse

200-400 kr ville være det, som jeg ville kunne gå med til 

Anmeld

28. august 2012

Frk-Lotusblomst

Til min søsters kom vi af med 450 8 personer, til min svogers kom de af med 400, 10 personer!

Til min venindes kom vi af med 400, 11 personer, til hendes mands kom de af med 600, 11 personer!

Personligt mener jeg ikke de skal koste over 500 kr! Og gerne mindre!

Anmeld

28. august 2012

betski

Vi har lige holdt polterabend for min veninde og hendes mand. Til min venindes polterabend skulle vi hver i sær give 500 kr og disse penge dækkede alt til hele dage for både hende og os andre.

Mændene skulle af med 1000 kr og dette fordi du skulle ud og leje en bus - det er pænt peberet. Vi piger havde en del gravide med, som kunne køre, og sparede derfor transport udgifterne.

Håber I får en rigtig god polterabend

Anmeld

28. august 2012

katrine26

Jeg har sværet 800-1000 kr, da det var det beløb jeg betalte til min svigerindes.

Men jeg syntes det kommer an på mange ting.

For det første så handler det jo om at skabe en dejlig dag for brudegommen og lave noget lige i hans ånd.

Så vis man har en person som elsker/eller ville syntes det kunne være sjovt at køre feks. gokart så bliver det måske ikke så dyrt.

For det andet så skal man jo huske på som deltager at man jo også selv for en fedt dag hvor man måske skal lave en masse fede ting.

For det tredje så er det jo ikke kun penge til oplevelser, men mad til 12 personer, sprut/øl og måske en by tur nå dagen er ved at være forbi.

Hvis de bliver 12 personere er 1000 kr måske lige i overkanten, men jeg syntes din kæreste skal sætte sig ned og kigge priser på ting han tror hans bedsteven ville syntes var fedt og ud fra det ( selvfølig skal han lige huske mad osv) lave et buget så er det nemmer for ham at kunne sige hvad folk skal lægge. Vis folk så syntes det er for meget så må han jo ned priotere.

Håber det var til lidt hjælp..

Katrine26

Anmeld

28. august 2012

Tulle28

De polterabends jeg har været inviteret til har ligget på 1.000-1.500,- pr. person.... Alt for meget synes jeg! Det kommer an på, hvor tæt man er med den der skal giftes og selvfølgelig ens økonomi. Tror lige jeg ville stikke en finger i jorden på forhånd.

Men man får jo heller ikke meget for pengene kan man sige, så hvis man gerne vil lave et par aktiviteter og spise frokost og en god middag, rækker pengene jo ikke langt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.