Hvorfor konstant ventetid!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Utålmodig

Jeg er ved at gå til, for jeg føler ikke jeg overhovdet kan få hjælp fra nogen. Hvorfor skal ALT være en kamp? Min kæreste og jeg vil jo bare gerne have et barn sammen.

Der er ventetid ved egen læge, så skulle jeg nærmest overtale ham til at henvise mig til gynækolog, da han bare sagde at der jo godt kan gå noget tid inden det lykkedes - ja det ved jeg, vi har prøvet nu i 3 år og vil bare gerne have hjælp!

Vi fik taget hormon blodprøver og min kæreste fik også undersøgt om hans sæd er normalt - alt var normalt (det eneste der var negativt var at sæden var lidt langsomt bevægende).

Så fik jeg endelig tid hos gynækolog, som også sagde det hele så normalt ud - men at jeg skulle tabe mig 15 % (ja for det er jo ikke særlig svært! -  jeg har prøvet at tabe mig hele mit liv!!!)

Nu blev jeg for utålmodig, da min mor desværre har fået diagnosen "kræft" - igen, men nu kan det ikke helbredes, men da jeg ringede til gyn. i dag havde de en tid "allerede" 2. Okt!!!

Jamen hvorfor fa'en skal man altid vente SÅ meget - hver dag der går risikerer jeg bare at min mor aldrig når at få sit første barnebarn... og det ville være det værste der kunne ske!

Jeg føler mig SÅ alene.... hvorfor skal ALT være sådan en kamp?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Hemmeligpigeendnu

Kender godt følelsen..

man er så frusteret og fortabt

sender dig en kæmpe  

Anmeld

29. august 2012

Jupiter

Jeg prøver lige med et konstruktivt svar, i stedet for ynk

Ja, ventetid er noget fanden har skabt i vrede, og det burde simpelthen forbydes.

Det jeg studser over er det eneste "valg" du faktisk har fået tilbud - nemlig at du skal tabe dig.

Her har du muligheden for at arbejde aktivt og få følelsen af at du FAKTISK SELV GØR ALT HVAD DU KAN! Det vil også gøre det sværere for læger osv. at afvise dig, fordi du simpelthen har udtømt alle muligheder.

Hvorfor er det du ikke kan tabe dig? Du skriver du har prøvet hele livet? Er det noget sygdom (for så skal du måske omkring andet end bare vægttab), eller er det livsstil/vilje/fysiske forhindringer?

Hvis jeg var dig, ville jeg fokusere al min energi på det ENESTE som lægerne kan sætte en finger på - for så har de ikke flere argumenter for at lade dig vente! Jeg ville kæmpe og kæmpe, og vise at jeg IKKE GIVER OP, bare fordi de forhaler det for dig

Anmeld

29. august 2012

HeidiØ

Utålmodig skriver:

Jeg er ved at gå til, for jeg føler ikke jeg overhovdet kan få hjælp fra nogen. Hvorfor skal ALT være en kamp? Min kæreste og jeg vil jo bare gerne have et barn sammen.

Der er ventetid ved egen læge, så skulle jeg nærmest overtale ham til at henvise mig til gynækolog, da han bare sagde at der jo godt kan gå noget tid inden det lykkedes - ja det ved jeg, vi har prøvet nu i 3 år og vil bare gerne have hjælp!

Vi fik taget hormon blodprøver og min kæreste fik også undersøgt om hans sæd er normalt - alt var normalt (det eneste der var negativt var at sæden var lidt langsomt bevægende).

Så fik jeg endelig tid hos gynækolog, som også sagde det hele så normalt ud - men at jeg skulle tabe mig 15 % (ja for det er jo ikke særlig svært! -  jeg har prøvet at tabe mig hele mit liv!!!)

Nu blev jeg for utålmodig, da min mor desværre har fået diagnosen "kræft" - igen, men nu kan det ikke helbredes, men da jeg ringede til gyn. i dag havde de en tid "allerede" 2. Okt!!!

Jamen hvorfor fa'en skal man altid vente SÅ meget - hver dag der går risikerer jeg bare at min mor aldrig når at få sit første barnebarn... og det ville være det værste der kunne ske!

Jeg føler mig SÅ alene.... hvorfor skal ALT være sådan en kamp?

Øv, ved slet ikke hvad jeg skal sige Men et kram skal du ha inden jeg smutter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.