Jeg er ved at gå til, for jeg føler ikke jeg overhovdet kan få hjælp fra nogen. Hvorfor skal ALT være en kamp? Min kæreste og jeg vil jo bare gerne have et barn sammen.
Der er ventetid ved egen læge, så skulle jeg nærmest overtale ham til at henvise mig til gynækolog, da han bare sagde at der jo godt kan gå noget tid inden det lykkedes - ja det ved jeg, vi har prøvet nu i 3 år og vil bare gerne have hjælp!
Vi fik taget hormon blodprøver og min kæreste fik også undersøgt om hans sæd er normalt - alt var normalt (det eneste der var negativt var at sæden var lidt langsomt bevægende).
Så fik jeg endelig tid hos gynækolog, som også sagde det hele så normalt ud - men at jeg skulle tabe mig 15 % (ja for det er jo ikke særlig svært! - jeg har prøvet at tabe mig hele mit liv!!!)
Nu blev jeg for utålmodig, da min mor desværre har fået diagnosen "kræft" - igen, men nu kan det ikke helbredes, men da jeg ringede til gyn. i dag havde de en tid "allerede" 2. Okt!!!
Jamen hvorfor fa'en skal man altid vente SÅ meget - hver dag der går risikerer jeg bare at min mor aldrig når at få sit første barnebarn... og det ville være det værste der kunne ske!
Jeg føler mig SÅ alene.... hvorfor skal ALT være sådan en kamp?
Anmeld