Samvær inden fastsættelse i amtet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at vi skal i statsamtet og ha fastlagt samvær - det er helt fint m mig da vi ik kan blive enige og de har vel styr på hvad de laver. Nå men spørgsmålet er så hvem der bestemmer samværet indtil vi skal derind for vi kan slet ik blive enige. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

babymus77

Jeg mener man kan ringe derind, og få dem til at se på det, og fastsætte midlertid. Samvær hvor de udfra alder på barn, og tidl. Samvær osv fastsætter det... 

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

Jeg mener man kan ringe derind, og få dem til at se på det, og fastsætte midlertid. Samvær hvor de udfra alder på barn, og tidl. Samvær osv fastsætter det... 

Okay det må jeg prøve. Vi har nemlig fået forskellige ting af bide derinde 

Anmeld

28. august 2012

babymus77

Anonym skriver:

Okay det må jeg prøve. Vi har nemlig fået forskellige ting af bide derinde 

De plejer at sende ref. Af samtaler så der ikke er nogle misforståelser!!! Øvv hvor træls for jer alle!!

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

babymus77 skriver:

De plejer at sende ref. Af samtaler så der ikke er nogle misforståelser!!! Øvv hvor træls for jer alle!!

Har snakket med dem i Tlf og jeg fik af vide det er bopælsforældre der kan træffe beslutningen hvis man ik er enig men han siger de har sagt noget andet til ham - glæder mig bare til det blir fastsat så behøver vi ik skændes om det mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.