Kan man male på mørklægnings-

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.551 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Bella89

Hej piger

Jeg tænker lidt, måske lidt meget... men sagen er den min fatter skal have vores gamle mørklægningsrulle gradin ? Jeg tænker at male med akryl malning gardinet er Hvidt med nogle tynde grå og sorte streger på tror i det er muligt at, min datter selv kan lave et billede på den, og glæde sig over det hvert dag??

Knus mig

Undskyld det rodet, skiver fra mobil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Mon ikke du kan bruge tekstilmaling/tusher?

Anmeld

28. august 2012

Bella89

Rikke&Liam skriver:

Mon ikke du kan bruge tekstilmaling/tusher?

Alså malning til tøj? Det akryl malning jeg har der hjemme er til stof, træ, metal og ja- næsten alt og tænkte om det kunne bruges men ville da undersøge om de andet kan bruges

Anmeld

28. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Bella89 skriver:

Alså malning til tøj? Det akryl malning jeg har der hjemme er til stof, træ, metal og ja- næsten alt og tænkte om det kunne bruges men ville da undersøge om de andet kan bruges

Ja, jeg har set man kan få tekstiltuscher. Tænker de kan være gode at bruge hvis hun selv skal dekorere.

Anmeld

28. august 2012

Bella89

Rikke&Liam skriver:

Ja, jeg har set man kan få tekstiltuscher. Tænker de kan være gode at bruge hvis hun selv skal dekorere.

Ja det er nok bedre med sådan nogle så kommer det heller ikke over alt

Anmeld

28. august 2012

malo

Bella89 skriver:

Ja det er nok bedre med sådan nogle så kommer det heller ikke over alt

Jeg overvejede det, men er lidt bange for at det bliver for stift af det hvis man bruger akrylmaling, men måske det ikke bliver et problem med tekstiltusser? Det er en rigtig god idé til et personligt gardin 

Anmeld

28. august 2012

Stivdie

Bella89 skriver:

Hej piger

Jeg tænker lidt, måske lidt meget... men sagen er den min fatter skal have vores gamle mørklægningsrulle gradin ? Jeg tænker at male med akryl malning gardinet er Hvidt med nogle tynde grå og sorte streger på tror i det er muligt at, min datter selv kan lave et billede på den, og glæde sig over det hvert dag??

Knus mig

Undskyld det rodet, skiver fra mobil

Det skulle ikke være noget problem! Mørklægningsgardiner og lignende gardiner plejer at være af 100% polyester, så du skal bare få maling der kan binde på det :-)

Anmeld

28. august 2012

Dot D

Jeg har malet flere rullegardiner med acrylmaling, og lamelgardiner... Det fungere fint

Men jeg ville måske til dette projekt bruge tekstiltusser, da de nok er nemmere for din datter at styre

Anmeld

28. august 2012

Bella89

Dot D skriver:

Jeg har malet flere rullegardiner med acrylmaling, og lamelgardiner... Det fungere fint

Men jeg ville måske til dette projekt bruge tekstiltusser, da de nok er nemmere for din datter at styre

Det er jo kun super det faktisk kan lade sig gøre og rat at vide jeg ikke er den eneste det tænker på sådan nogle mærkelige ting.

Anmeld

28. august 2012

Bella89

Stivdie skriver:

Det skulle ikke være noget problem! Mørklægningsgardiner og lignende gardiner plejer at være af 100% polyester, så du skal bare få maling der kan binde på det :-)

Tror det bliver malning, hun elsker vandfarver Så tror der akryl er tæt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.