Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mom In The Making skriver: ...aaaaaaaand my work is done here.
...aaaaaaaand my work is done here.
Mange tak for stemmen (:
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kirsti skriver: Hej tøser Jeg er frivillig på det her værested for tidligere misbrugere. Da værestedet ikke er kommunalt men 100% frivilligt drevet er den eneste støtte værestedet får kommunalt/statsligt er 10.000kr årligt til det frivillige arbejde der udføres. Værestedet skaffer penge til husleje og yderligere driftsomkostninger ved at drive en genbrug og er ellers afhængige af at finde sponsorer o.lign. hvis der skal være råd til andre arrangementer for brugerne og deres børn. Vi deltager nu i en konkurrence hvor man kan vinde et ret stort beløb. Den sag der får flest stemmer vinder så PLEASE vil i ikke gå ind og stemme på Værestedet X-it? I må også meget gerne dele når i har stemt! Skulle linket ikke virke kan i finde det under kategorien misbrug. https://www.facebook.com/pfabruglivetfonden?sk=app_224999657620308&app_data=%7B%22title%22%3A%22V%5Cu00e6restedet+X-it%22%7D
Hej tøser
Jeg er frivillig på det her værested for tidligere misbrugere. Da værestedet ikke er kommunalt men 100% frivilligt drevet er den eneste støtte værestedet får kommunalt/statsligt er 10.000kr årligt til det frivillige arbejde der udføres.
Værestedet skaffer penge til husleje og yderligere driftsomkostninger ved at drive en genbrug og er ellers afhængige af at finde sponsorer o.lign. hvis der skal være råd til andre arrangementer for brugerne og deres børn.
Vi deltager nu i en konkurrence hvor man kan vinde et ret stort beløb. Den sag der får flest stemmer vinder så PLEASE vil i ikke gå ind og stemme på Værestedet X-it? I må også meget gerne dele når i har stemt!
Skulle linket ikke virke kan i finde det under kategorien misbrug.
https://www.facebook.com/pfabruglivetfonden?sk=app_224999657620308&app_data=%7B%22title%22%3A%22V%5Cu00e6restedet+X-it%22%7D
Stemt
Så er der stemt
for at I vinder
HeXeri skriver: Stemt
Mange tak
Wimmie skriver: Så er der stemt
Super fedt tak
Silas&Mille skriver: Så er der stemt for at I vinder
SKønt!! Mange tak!
Vi ligger nu nr 12 og der er måske rent faktisk en chance for at komme i betragtning hvis vi når lidt tættere på 1. pladsen så er der ik lidt flere af jer der vil stemme?
kirsti skriver: Kan jeg mon lokke et par stemmer mere ud af jer?
Kan jeg mon lokke et par stemmer mere ud af jer?
så !
LilleLene skriver: så !
Mange tak!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128