Arbejdsledig - grrrrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er nyuddannet indenfor finansverdenen. Jeg har gået ledig siden januar, og jeg må bare erkende at sådan en stilling jeg skal ansættes i, den findes simpelthen ikke (trainee).

De har så ringet fra vores lokale børnehave, om jeg kunne tænke mig at være vikar, ja selvfølgelig kunne jeg det, jeg var der så 4 timer i går, super hyggeligt, lige noget for mig. Jeg kan dog ikke få en frigørelsesattest, da man af ukendte årsager ikke vil underskrive sådan en hos Aalborg kommune.

Dette betyder så at jeg ikke kan få supplerende dagpenge, og jeg må nok desværre i femtiden sige nej tak til job i børnehaven.  

Ihhh hvor jeg bare synes det er omstændigt og røvsygt at være jobsøgende.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

serinasmor

det er simplthen så surt, når du nu havde muligheden for at komme ud og holde dig igang .. ØV 

hmmm ... finansverdenen (hvilken uddannelse ) og hvorfor SKAL det være en trainee-stilling? (måske har jeg hørt noget ) eller kan komme med lidt forslag .. kender mange i aalborg og boede der i 5 år 

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

det er simplthen så surt, når du nu havde muligheden for at komme ud og holde dig igang .. ØV 

hmmm ... finansverdenen (hvilken uddannelse ) og hvorfor SKAL det være en trainee-stilling? (måske har jeg hørt noget ) eller kan komme med lidt forslag .. kender mange i aalborg og boede der i 5 år 

Jeg har taget en proffesionsbachelor i finans, jeg har været i praktik i bank og arbejdet som kundemedarbejder i bank. Min drøm er at blive bankrådgiver, men det er åbenbart meget svært at få en traineestilling, som er det der kræves for at jeg kan blive rådgiver.

Anmeld

28. august 2012

serinasmor

Anonym skriver:

Jeg har taget en proffesionsbachelor i finans, jeg har været i praktik i bank og arbejdet som kundemedarbejder i bank. Min drøm er at blive bankrådgiver, men det er åbenbart meget svært at få en traineestilling, som er det der kræves for at jeg kan blive rådgiver.

hmmm ... tænke tænke ... 

skal nok lige finde ud af hvem det nu var jeg kender i bankverdenen og se om jeg kan få nogle insights  

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

hmmm ... tænke tænke ... 

skal nok lige finde ud af hvem det nu var jeg kender i bankverdenen og se om jeg kan få nogle insights  

Uhhh det ville jo ikke være dårligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.