Hvorfor drømmer jeg om ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.129 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg har valgt og være anonym da jeg ikke vil kunne googles. For jeg harvirkelig dårlig samvittighed over for min kæreste.

Lige kort om ham min eks jeg drømmer om.
Vi var kun sammen i et halvt år den gang fordi man tog mange stoffer og behandlede mig ikke som jeg ønskede. Han brændte mig af gang på på gang i weekenderne, vi lavede aftaler og når dagn så kom kunne jeg ikke få fat i ham. Og tog han tlf så sagde han ringer lgie tilbage om 5 min. Men gjorde han aldrig. Men når han så kedede sig eller manglede et sted at sove så kunne jeg godt bruges. I hverdagene kørte han lastbil hvor jeg oftes var med indtil jeg selv skulle iseng.
Jeg varvanvittig forelsket i ham. Jeg har aldrig været så forelsket i nogen som jeg var i ham. Ikke engang min første rigtige kærlighed kunne samlignes med denne forelskelse. jeg valgte og gå fra ham selvom det gjorde utrolig ondt og det tog lang tid før jeg var ovre ham.( troede jeg)
Nå men sagen er den at jeg drømmer om ham konstandt. Jeg ved ikke hvorfor. I mine drømme er han lige som han skal være.

Jeg har været sammen med min nuværende kæreste i snart 4 år og vi har en datter sammen og jeg elsker min kæreste og min datter højrere end noget andet.
Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor min eks bliver ved med at spøge i mine drømme. For jeg vil jo aldrig gå tilbage til ham heller ikke selvom han har forandret sig. For jeg har det godt hvor jeg er og vil ikke bytte det til noget andet.

Hvad tror i grunden kan være? Nogen der måske ved joget omkring drømmetydning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

B&J

jaa det er svært at svare på... drømme bestemmer jo selv når de er igang ja så stopper de ikke...

tror slet ikke du skal tænke så meget over det du har det jo godt nu

Anmeld

28. august 2012

Den lykkelige

Jeg kan ikke svare på noget mht drømmetydning.. For aner jeg ikke noget om
Men umiddelbart tænker jeg at det "bare" er fordi du var så forelsket da i brød op.. men at du gjorde det fordi der var så mange andre ting.. Ikke dermed sagt at du jo stadig har de følelser osv nu.. men hvis han havde behandlet dig ordentlig havde du jo nok stadig været sammen med ham den dag idag.. Du ville nok ikke drømme om ham hvis at du bare hadede ham som pesten da i gik fra hianden.. lyder lidt overdrevet skrevet.. men forstår du hvad jeg mener?  

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Men umiddelbart tænker jeg at det "bare" er fordi du var så forelsket da i brød op.. men at du gjorde det fordi der var så mange andre ting.. Ikke dermed sagt at du jo stadig har de følelser osv nu.. men hvis han havde behandlet dig ordentlig havde du jo nok stadig været sammen med ham den dag idag.. Du ville nok ikke drømme om ham hvis at du bare hadede ham som pesten da i gik fra hianden.. lyder lidt overdrevet skrevet.. men forstår du hvad jeg mener?  

Ja forstår godt hvad du mener. Jeg bare det er skide irriterende, for jeg har så dårlig samvittighed over for min kæreste selvom jeg ved at det jo ikke er min skyld de drømme kommer.

Anmeld

28. august 2012

.....

Den lykkelige skriver:

Til TS: Du skal ikke have dårlig samvittighed over at du drømmer om ham, det er ikke noget du kan gøre ved alligevel

Anmeld

28. august 2012

Den lykkelige

Anonym skriver:

Ja forstår godt hvad du mener. Jeg bare det er skide irriterende, for jeg har så dårlig samvittighed over for min kæreste selvom jeg ved at det jo ikke er min skyld de drømme kommer.

Det skal du ikke have..  Man er jo ikke selv herre over det og hvem ved hvad han drømmer om   men altså jo ikke et bevidst valg.. Og selvom du har din nuværende kæreste så er det jo ikke ensbetydende med du ikke har en fortid.. Synes ikke du skal tænke så meget på det

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Den lykkelige skriver:

Det skal du ikke have..  Man er jo ikke selv herre over det og hvem ved hvad han drømmer om   men altså jo ikke et bevidst valg.. Og selvom du har din nuværende kæreste så er det jo ikke ensbetydende med du ikke har en fortid.. Synes ikke du skal tænke så meget på det

Tak for dit svar. Og ja det er nok rigtigt hvad du siger. Så jeg må jo prøve ikke at have skyldsfølelse.

Anmeld

28. august 2012

Den lykkelige

Anonym skriver:

Tak for dit svar. Og ja det er nok rigtigt hvad du siger. Så jeg må jo prøve ikke at have skyldsfølelse.

Ja må du virkelig ikke have!! Jo bare en drøm.. hverdagen tæller med din nuværende kæreste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.