Hej piger.
Jeg har valgt og være anonym da jeg ikke vil kunne googles. For jeg harvirkelig dårlig samvittighed over for min kæreste.

Lige kort om ham min eks jeg drømmer om.
Vi var kun sammen i et halvt år den gang fordi man tog mange stoffer og behandlede mig ikke som jeg ønskede. Han brændte mig af gang på på gang i weekenderne, vi lavede aftaler og når dagn så kom kunne jeg ikke få fat i ham. Og tog han tlf så sagde han ringer lgie tilbage om 5 min. Men gjorde han aldrig. Men når han så kedede sig eller manglede et sted at sove så kunne jeg godt bruges. I hverdagene kørte han lastbil hvor jeg oftes var med indtil jeg selv skulle iseng.
Jeg varvanvittig forelsket i ham. Jeg har aldrig været så forelsket i nogen som jeg var i ham. Ikke engang min første rigtige kærlighed kunne samlignes med denne forelskelse. jeg valgte og gå fra ham selvom det gjorde utrolig ondt og det tog lang tid før jeg var ovre ham.( troede jeg)
Nå men sagen er den at jeg drømmer om ham konstandt. Jeg ved ikke hvorfor. I mine drømme er han lige som han skal være.
Jeg har været sammen med min nuværende kæreste i snart 4 år og vi har en datter sammen og jeg elsker min kæreste og min datter højrere end noget andet.
Men jeg forstår virkelig ikke hvorfor min eks bliver ved med at spøge i mine drømme. For jeg vil jo aldrig gå tilbage til ham heller ikke selvom han har forandret sig. For jeg har det godt hvor jeg er og vil ikke bytte det til noget andet.
Hvad tror i grunden kan være? Nogen der måske ved joget omkring drømmetydning?
Anmeld