Nogle med sen positiv test???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. august 2012

Choko123

Jeg er i 7+5 hvis Gravid. Ingen mens og symptomer der kommer og går..  Hører rundt omkring at der er nogle der først ku teste positivt meget sent. Men hvor sent? 

Er løbet kørt for mig????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

Annette A

Altså snakker vi en reelt negativ test eller en utydelig test?

Jeg har i en af mine graviditeter oplevet først at kunne få en rigtig positiv test mellem uge 7 og 8, hvor stregen hidtil havde været svag.

Har dog også hørt om nogen der slet ikke kan frembringe en positiv test på trods af at de er gravide. Den eneste løsning er vel så at få taget en blodprøve hos lægen, så du kan få vished.

Det er jo svært at afgøre ellers. Har du graviditetssymptomer af nogen slags og hvilken cyklus har du normalt?

Anmeld

28. august 2012

Annette A

Ka se du skriver du har nogle symptomer on/off. Måske du skulle kontakte lægen for det er da ikke sjovt at gå rundt med den uvished.

Anmeld

28. august 2012

Choko123

Har kvalme der kommer og går. Stik/jag i underlivet, hovedpine (men kan jo også komme af adre ting) teæt og meget tissetrængende.. Har snakket med min læge, de vil ikke gøre noget. Har været på ppiller, og ved jo det også kan have indflydelse.. Skal på ferie i en uge, og når jeg kommer hjem kontakter jeg løgen, hvis der ikke er sket noget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.