Male skænk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.645 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Annemor...

Hej I skønne kvinder

Håber der er nogen der kan hjælpe mig
Har fundet denne skænk til salg inde på facebook, men den passer slet ikke ind herhjemme, men er det muligt at male den? Det skal lige sige at jeg ikke er den der er mest kreativ her i verden

Håber nogen kan hjælpe mig
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Annemor...

27. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Annemor... skriver:

Hej I skønne kvinder

Har fundet denne skænk til salg inde på facebook, men den passer slet ikke ind herhjemme, men er det muligt at male den? Det skal lige sige at jeg ikke er den der er mest kreativ her i verden

Det tror jeg godt at man kan.
Svigermor malede vores skænk - hun blandede noget hvid maling med vand - resultatet blev rigtigt flot

Man kan jo prøve sig frem, på bagsiden af en låge

Anmeld

27. august 2012

morethanperfect

Annemor... skriver:

Hej I skønne kvinder

Ja , men jeg syns jeg kan se at den skal slibes først .. Og DET er et stort arbejde .. Men det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

27. august 2012

Annemor...

Olivia's Moar skriver:

Det tror jeg godt at man kan.
Svigermor malede vores skænk - hun blandede noget hvid maling med vand - resultatet blev rigtigt flot

Man kan jo prøve sig frem, på bagsiden af en låge

Nå ja, det kunne jeg jo selvfølgelig gøre

Anmeld

27. august 2012

Annemor...

morethanperfect skriver:

Ja , men jeg syns jeg kan se at den skal slibes først .. Og DET er et stort arbejde .. Men det kan sagtens lade sig gøre

Ja, jeg tænker også at den skal slibes første og så skal den males bagefter.

Anmeld

27. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Annemor... skriver:

Nå ja, det kunne jeg jo selvfølgelig gøre

Og, vi slæb ikke vores ned først

Anmeld

27. august 2012

Isabella_mor

Er deT fyrtræ? For det er ikke baaare sådan lige at male hvidt... Det skal have grundrens, og så skal det have grunder, gerne to-tre gange. Det må hellere end gerne sprayes med noget det gør at fyrtræet ikke kan afgive den der gule nikotinfarve.  Hvis du bare maler med hvid malin så trænger der sådan noget gulligt ud af træet som så sætter dig i malingen og så bliver det virkelig grimt. Så jeg vil anbefale dig at du går ned til din malermester og forhører dig hos ham hvis det er fyrtræ.

Jeg har selv malet en skænk og der var jeg ikke så grundig med den der spray ( mener det er sådan en spray som man bruger hvis der er en væg der er grim efter en fugtskade, det stopper fugten i at trænge igennem malingen) mrn anyhiw, der er hvertfald nogle steder hvor der er gult og det er ikke slrlig pænt. Og så skal du male det færre gange med en go træmaling, evt panelmaling.   Den er ellers flot  

Anmeld

28. august 2012

Annemor...

Isabella_mor skriver:

Er deT fyrtræ? For det er ikke baaare sådan lige at male hvidt... Det skal have grundrens, og så skal det have grunder, gerne to-tre gange. Det må hellere end gerne sprayes med noget det gør at fyrtræet ikke kan afgive den der gule nikotinfarve.  Hvis du bare maler med hvid malin så trænger der sådan noget gulligt ud af træet som så sætter dig i malingen og så bliver det virkelig grimt. Så jeg vil anbefale dig at du går ned til din malermester og forhører dig hos ham hvis det er fyrtræ.

Jeg har selv malet en skænk og der var jeg ikke så grundig med den der spray ( mener det er sådan en spray som man bruger hvis der er en væg der er grim efter en fugtskade, det stopper fugten i at trænge igennem malingen) mrn anyhiw, der er hvertfald nogle steder hvor der er gult og det er ikke slrlig pænt. Og så skal du male det færre gange med en go træmaling, evt panelmaling.   Den er ellers flot  

Det er egetræ. Kan bare ikke finde ud af om det bliver for meget at jeg skal lave ved den og så om den faktisk overhovedet passer ind herhjemme

Anmeld

28. august 2012

henh01

jep se her Min har dog fået skiftet glas og skåret benene af
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.