Depression og PB..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

Hej alle på baby.dk

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe med svar..

Min kæreste er i dag blevet sygemeldt og har fået medicin mod depression, hvilket han også har været tidligere.. Men nu er det sådan at vi har startet PB for godt et år siden, og nu er min bekymring om det kan skade en graviditet eller helt forhindre det ? Kæresten fik selvfølgelig ikke spurgt lægen i dag, men vil spørg ham og 14 dage når han skal til tjek.. Men 14 dage er meget lang tid og gå og vente synes jeg  

Er der nogen med erfaring med dette ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

L&V

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk

Min kæreste er i dag blevet sygemeldt og har fået medicin mod depression, hvilket han også har været tidligere.. Men nu er det sådan at vi har startet PB for godt et år siden, og nu er min bekymring om det kan skade en graviditet eller helt forhindre det ? Kæresten fik selvfølgelig ikke spurgt lægen i dag, men vil spørg ham og 14 dage når han skal til tjek.. Men 14 dage er meget lang tid og gå og vente synes jeg  

Umiddelbart burde det ikke ha noget at sige. Måske det tager lidt ekstra tid men sådan er det jo ofte når tankerne er andre steder Det er kun ved kvinder det kan ha en negativ effekt på pb og barnet mig bekendt

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg har os læst mig frem til at det kan være skadeligt, hvis det er kvinden der tager medicin.. Men bekymringen er der alligevel, når ønsket om en graviditet er så stort .. 

Anmeld

27. august 2012

K&S

Anonym skriver:

Hej alle på baby.dk

Du mener om hans medicin kan skade fosteret? Det tror jeg bestemt ikke, du skal være bekymret for

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Du mener om hans medicin kan skade fosteret? Det tror jeg bestemt ikke, du skal være bekymret for

Ja, om det kan skade fostret eller helt forhindre at han kan gøre mig gravid !?

Anmeld

27. august 2012

K&S

Anonym skriver:

Ja, om det kan skade fostret eller helt forhindre at han kan gøre mig gravid !?

Jeg tror ikke, det nedsætter sædkvaliteten, men antidepressiva kan jo nedsætte lysten til sex...

Har du læst om bivirkninger ved det specifikke præparat, han får?

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Jeg tror ikke, det nedsætter sædkvaliteten, men antidepressiva kan jo nedsætte lysten til sex...

Har du læst om bivirkninger ved det specifikke præparat, han får?

Det har jeg slet ikke tænkt på.. Dooh 

Jeg var faktisk slet ikke klar over at antidepresiver kunne nedsætte sexlysten, for må nok indrømme at kæresten ALTID er klar på lidt sjov Heldigvis for det .. 

Anmeld

27. august 2012

K&S

Anonym skriver:

Det har jeg slet ikke tænkt på.. Dooh 

Jeg var faktisk slet ikke klar over at antidepresiver kunne nedsætte sexlysten, for må nok indrømme at kæresten ALTID er klar på lidt sjov Heldigvis for det .. 

Du kan gå ind på medicin.dk og søge på præparatet

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Du kan gå ind på medicin.dk og søge på præparatet

Ja, det må jeg hellere se at få gjort. Tak for svar, er mere rolig nu 

Anmeld

27. august 2012

K&S

Anonym skriver:

Ja, det må jeg hellere se at få gjort. Tak for svar, er mere rolig nu 

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.