Kælenavne :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

simone-baby93

Princesspigen skriver:

mine var: nuller, nullergøj og gaga(som jeg personligt ikke er vild med da jeg syndes det minder om lady gaga og det bryder jeg mig ikke om)

nullergøj er bare en klassiker  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Alexander&Lærke

Jeg er ikke blevet kaldt søde kælenavne, kun mobbe navne desværre...

Jeg har altid været meget nysgerrig, hvilke jo skulle være sundt, men desværre blev det også til årevis mobning. Da vi gik i de mindre klasser blev jeg at en drengegruppe først kalt pilfinger (der var engang en i tv som hed sådan) jeg havde set en af drengenes rulleskøjter og kiggede lidt på dem, det så han desværre og derved opstod navnet, det blev så til pikke finger og de kaldte mig i årevis  Det var jeg virkelig ked af, hvor fedt at blive kalt pikkefinger. Det skete på det fritidshjem jeg gik på, og pædagpgerne kunne ikke stille noget op, engang jeg blev rigtig sur på den ene af dem som var rødhåret kaldte jeg ham brandbil og der blev vi begge taget med på kontoret fordi drenge havde sladret og her fik vi besked på, at vi ikke skulle sige sådan til hinanden, jeg var jo ene mand, så jeg ture ikke sige mere men drengegruppen fortsatte, også ham den rødhåret....

Men det er ikke sådan at jeg har det dårligt med kaldenavne i dag

min egen søn kalder jeg tit, mester, basse eller manse og min lille pige kalder jeg tit, tudse eller tulle... 

Anmeld

27. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Min far kaldte mig for Tjob   Hvorfor ved jeg ikke...

Anmeld

27. august 2012

Princesspigen

simone-baby93 skriver:

nullergøj er bare en klassiker  

det er stort set kun min søster der har kaldt mig det men det sidder os bare fast hos hende

Anmeld

27. august 2012

Miss Church

simone-baby93 skriver:

Vi havde vel alle et kæle navn da vi var yngre og måske et som har fuldt os gennem resten af tiden indtil nu. 

Jeg kunne godt tænke mig og høre jeres Kælenavne fra den gang i var små 

Mine var fx: 

Far: siller miller muller møjsen gøjsen( ja i et langt ord) 

Mor: smukke dukke eller trold 

Mormor: grønært 

Hvad var/er jeres???  

Jeg er også altid blevet kaldt grønært af min mor  

Min far har været mere opfindsom: Polle Pot har jeg altid heddet  Ved virkelig ikke hvorfor. Det mest skræmmende er nok at jeg reagere på det hehe

Anmeld

28. august 2012

Fine_007

Min mor og stedfar har altid kaldt mig for "bimse" og "bimse-mor".. 

de har en tendens til stadig at omtale mig som "bimse-mor" i offentligheden!!.. puha, jeg har stadig lyst til at krybe i et musehul, hver gang det sker  

Anmeld

28. august 2012

MortilElias2010

Folkeskolen til jeg var 20: Pylle. (Få gange Kylle) (Der det blev opfundet)

Familien: Myllen, Mylle, Pylle, Skrubbe, og et ord min far altid siger men det kan ikke staves, det er mere bare en blandet lyd af ord 

Holder meget af dem alle og jeg ved altid hvorfra jeg kender folk hvis de kalder mig Pylle  Så kan jeg nemmere placere dem med min hukommelse. 

Effter 20 års alderen: Anne, Anne Louise og da alle har svært ved at huske mine to navne bliver jeg altid til Anne Marie, Anne Sofie, Anne Mette etc. sjældent nogen rammer rigtigt med Anne Louise. (UDEN bindestreg eller ud i et. To navne. 

I en SFO gennem 2-3 år blev jeg kaldt Isbjørn af ungerne, det kunne de nemmere huske 

Anmeld

28. august 2012

Ciss

Mine søstre kaldte mig for Hængetræ. (De brød sig ikke om at have mig på slæb, når de havde veninder på besøg).

Mine forældre kaldte mig Stumpetrold. (Gæt om jeg var flov, når der var folk på besøg, og de brugte det navn...-men det var sagt med kærlighed og er blevet hængende helt til i dag).

Anmeld

28. august 2012

Maise86

Jeg har kun haft to kælenavne da jeg var lille og det var Maise eller Maier.

Som voksen er der kommet lidt flere til f.eks. Maise-musen, som jeg HADER!

Min søn Oliver bliver meget ofte kaldt Oldefar, både af venner, familie og pædagoger - mon han en dag vil hade os for det

Anmeld

28. august 2012

MorDk

Gennem min skoletid blev jeg kaldt Li og Liz

Min mor har altid kaldt mig Tullemor eller Tullepigen

Min far har altid kaldt mig musling eller mus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.