Min Mico

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
8 svar
1 synes godt om
27. august 2012

banditten2011

Jeg er ikk så tit her inde men ville lige vise min smukke dreng lidt frem og fortælle lidt..

han blev 9 måneder her den 19 og er en stor dreng på næsten 11kg og 77 lang

vi var til kiropraktor i mandags fordi jeg syntes han var lidt sur og tvær og ganske rigtig så løsnede hun ham 4 steder i lænden og efter det så kommer han jo rigtig frem men kun ved at møve sig så der ska vi til tjek på mandag igen 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

chicka23

Hvor er han lækker

Anmeld

27. august 2012

banditten2011

chicka23 skriver:

Hvor er han lækker

Tak

Anmeld

27. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hvor er han dejlig

Anmeld

27. august 2012

Thereseh

banditten2011 skriver:

Jeg er ikk så tit her inde men ville lige vise min smukke dreng lidt frem og fortælle lidt..

vi var til kiropraktor i mandags fordi jeg syntes han var lidt sur og tvær og ganske rigtig så løsnede hun ham 4 steder i lænden og efter det så kommer han jo rigtig frem men kun ved at møve sig så der ska vi til tjek på mandag igen 

Lækker dreng - og hund  Fedt at se flere drengebørn med masser af hår. Min søn har også en hel paryk, og har haft det lige siden fødslen 

Anmeld

27. august 2012

banditten2011

Thereseh skriver:

Lækker dreng - og hund  Fedt at se flere drengebørn med masser af hår. Min søn har også en hel paryk, og har haft det lige siden fødslen 

haha ja hår mangler han ikk.. er os glad for jeg er frisør.. han er blevet klippet 5 gange på de 9 måneder

Anmeld

27. august 2012

banditten2011

Omsorgsgiver skriver:

Hvor er han dejlig

Tak

Anmeld

27. august 2012

K&S

banditten2011 skriver:

Ih, hvor er han bare lækker smækker

Anmeld

27. august 2012

banditten2011

K&S skriver:

Ih, hvor er han bare lækker smækker

tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.