Postdanmark - Mobil porto!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.949 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Solstrålebørn

Skulle der ske og være nogle herinde som har brugt det? 

Står og skal sende en kjole afsted, overvejer at bruge post danmarks nye mobil porto service.. Kjolen vejer under 2 kg, så man kan vel egentlig bare skrive porto koden på brevet og smide den i en af postkasserne der rundt om i landet? 

Eller skal man ind omkring posthuset når det er mobil kode frimærke? Har prøvet at lede efter det på post danmarks side, men intet fundet lige netop om det med om man skal omkring posteren eller noget... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Muffinmus

eh, troede kun det galdt alm breve til 8 kr, ikke andet post??

Anmeld

27. august 2012

MorDk

Altså jeg sender PORTO til 1900

Og du poster det bare i postkassen. MEN jeg ved ikke hvis man skal bruge mere end et alm. frimærke... hvordan og hvorledes man så gør...

MEN jeg fandt dette link. Håber du kan bruge det?

http://www.postdanmark.dk/da/Privat/Mobil%20services/Sider/Mobilporto.aspx

Anmeld

27. august 2012

Solstrålebørn

MariaE skriver:

eh, troede kun det galdt alm breve til 8 kr, ikke andet post??

Der står man kan sende op til 2 kg med mobil porto...

Anmeld

27. august 2012

Solstrålebørn

MorDk skriver:

Altså jeg sender PORTO til 1900

Og du poster det bare i postkassen. MEN jeg ved ikke hvis man skal bruge mere end et alm. frimærke... hvordan og hvorledes man så gør...

MEN jeg fandt dette link. Håber du kan bruge det?

http://www.postdanmark.dk/da/Privat/Mobil%20services/Sider/Mobilporto.aspx

Okey, tak... 

Synes bare jeg så et sted for lang tid siden af man skulle skrive vægten på det også? 

Anmeld

27. august 2012

chael

Jeg har gjort det,

Jeg skulle sende en pakke med en molo fleece jakke i, og der købte jeg mobil porto, proppede den i postkassen og den var fremme efter 4 dage

Den vejede knap 500 g.

*C

Anmeld

27. august 2012

Solstrålebørn

chael skriver:

Jeg har gjort det,

Jeg skulle sende en pakke med en molo fleece jakke i, og der købte jeg mobil porto, proppede den i postkassen og den var fremme efter 4 dage

Den vejede knap 500 g.

*C

Tusind tak for svar... 

Anmeld

27. august 2012

Princesspigen

Solstrålebørn skriver:

Skulle der ske og være nogle herinde som har brugt det? 

Står og skal sende en kjole afsted, overvejer at bruge post danmarks nye mobil porto service.. Kjolen vejer under 2 kg, så man kan vel egentlig bare skrive porto koden på brevet og smide den i en af postkasserne der rundt om i landet? 

Eller skal man ind omkring posthuset når det er mobil kode frimærke? Har prøvet at lede efter det på post danmarks side, men intet fundet lige netop om det med om man skal omkring posteren eller noget... 

jeg har brugt det men kun med små alm breve og der smed jeg dem bare i postkassen

Anmeld

27. august 2012

132319

Fedt at man nu kan bruge det til mere end almindelige breve, det vidste jeg slet ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.