Rækkehuse i Kolding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er anonym fordi der ikke er nogen der ved vi går med flyttetanker. Men vi er tilflyttere og ved ikke rigtigt hvor eller hvem vi skal vende os imod. Er der nogen herinde der kender til rækkehuse/familieboliger, helst med lidt have og til leje i Kolding by, helst ikke Kolding nord, men meget gerne Kolding syd (Mod Haderslev)? Eller er det helt umuligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2012

LRJ

Anonym skriver:

Jeg er anonym fordi der ikke er nogen der ved vi går med flyttetanker. Men vi er tilflyttere og ved ikke rigtigt hvor eller hvem vi skal vende os imod. Er der nogen herinde der kender til rækkehuse/familieboliger, helst med lidt have og til leje i Kolding by, helst ikke Kolding nord, men meget gerne Kolding syd (Mod Haderslev)? Eller er det helt umuligt?

Ja det er muligt, men der er normalt mellem 3 og 6 års ventetid på dem ved boligforeningerne

Anmeld

28. august 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Ved der står en ledig, men det er i kolding nord :/ men kontakt lejerbo og aab, de har nogle gange noget ledigt, men normalt er det de dyre af dem eller dem ved skovparken.

Anmeld

28. august 2012

AnneBJ

HL ejendomme har mange ejendomme i byen. Jeg har hørt man skal være påpasselig ifht. udflytning - altså dvs. dokumenter alt fejl/mangler når du flytter ind, og få en underskrift fra selskabet. Jeg bor selv hos dem, i et rækkehus i det nordlige kolding og er rigtig godt tilfreds.

Anmeld

29. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.