Gravid efter p-piller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. maj 2009

Jordbærpigen

Er der nogen af jer der oplevede at blive gravid indenfor den første måned efter stop med p-piller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2009

Mira0911

Jeg bled gravid ca. 1½ mdr efter jeg smed p-pillerne.. Så det kan godt lade sig gøre....

Anmeld

17. maj 2009

Jordbærpigen

Dutte84 skriver:

Jeg bled gravid ca. 1½ mdr efter jeg smed p-pillerne.. Så det kan godt lade sig gøre....

Jeg smed pillerne her d. 29. april og fik mens d. 3. maj og har haft lidt stikkende smerter i højre side af underlivet i går og i dag da jeg vågnede - måske det er ægløsning? Vi har i hvert fald gjort et forsøg i dag, selvom intet jo er sikkert efter 8 år på pillen (regner i hvert fald ikke med at der sker noget lige med det samme)

Anmeld

17. maj 2009

Mira0911

jsp1984 skriver:

Jeg smed pillerne her d. 29. april og fik mens d. 3. maj og har haft lidt stikkende smerter i højre side af underlivet i går og i dag da jeg vågnede - måske det er ægløsning? Vi har i hvert fald gjort et forsøg i dag, selvom intet jo er sikkert efter 8 år på pillen (regner i hvert fald ikke med at der sker noget lige med det samme)

Hmm.. Ja det kunne da os være ægløsning.. Det har jeg ikke haft styr på ved mig...

Anmeld

17. maj 2009

Hunhesten

har været på p-piller i 12 år, smed dem i marts og blev gravid i april, så det er gået stærkt her.

Anmeld

17. maj 2009

Moar'en

jsp1984 skriver:

Er der nogen af jer der oplevede at blive gravid indenfor den første måned efter stop med p-piller?

Jeg blev også gravid efter ca. 1½ mdr

Anmeld

17. maj 2009

Christinahr

Dutte84 skriver:

Ditto

Anmeld

18. maj 2009

DK

Jeg ved i alt fald at man får en helt anden "fornemmelse" af hvad der sker dernede når man ikke er på pillen, så det kan sagtens være ÆL du kan mærke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.