bleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

hej piger skal lave blekage og efterlyser ble med sød print hvilken print har pusletid på? kan i evt smide billede af de bleer i bruger tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

hej piger skal lave blekage og efterlyser ble med sød print hvilken print har pusletid på? kan i evt smide billede af de bleer i bruger tak

Du kan jo bare søge på google.. så kommer der forskellige billeder frem

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

AndreasMor84 skriver:

Du kan jo bare søge på google.. så kommer der forskellige billeder frem

det har jeg prøvet men kun ikke finde billede af selve ble

Anmeld

27. august 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Vi bruger vibelle, og på str 4 er der en grøn flodhest....Så er det til en pige ville jeg nok vælge remas.. mener de er med lyserødt print

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Vi bruger vibelle, og på str 4 er der en grøn flodhest....Så er det til en pige ville jeg nok vælge remas.. mener de er med lyserødt print

tusind tak

Anmeld

28. august 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

det er faktisk giraf på remas 

Anmeld

28. august 2012

marius' mor

Hmm hvis det er en pige, så ville jeg nok vælge libero str 4.. Den er der ligesom et lilla skovmiljø på, ret sødt.. Den er da mEget sød til en pige ble-kage... Tror du kan se dem. Libero.dk under produkter..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.