Far vil rykke samvær?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Anonym trådstarter

Mit barns far har samvær 3 dage om ugen hvor han er her en halv time hvor jeg også er her, og så må han tage barnet med i 1½ time efterfølgende.

Nu er han startede i skole, og det gør at han ikke kan komme som planen lyder på. Han kan først komme 1½ time senere, og så vil han rykke det 1½ time frem.

Men hvis vi gør det så ramler det ind i barnets aftensmad, og jeg vil egentlig gerne have at barnet spiser herhjemme da vi har en del faste rutiner (aftensmad, så lidt aftenhygge med bad, tandbørstning og putning og sådan)

hvordan gør jeg lige det her?

(og ja det er igennem statsforvaltningen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Så må hun spise hjemme hos dig, mens far også er der? Så kan far måske give hende mad?

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Så må hun spise hjemme hos dig, mens far også er der? Så kan far måske give hende mad?

men så kan han jo ikke tage barnet med sig, og det vil han jo?

og han kan jo ikke tage barnet med sig efter aftensmad da det så er ved at være sengetid(efter bad og tandbørstning)

Anmeld

27. august 2012

H+S Skjolgborg.

Hvad med weekenderne så f.eks hver søndag nogle timer der ind 3 gange om ugen eller fredag og søndag så de timer han midste på den 3 dag kan i vel del ud på de andre to dage f.eks.

Nu kender jeg ikke jeres sag men hvorfor har han hende ikke hveranden weekend eller lørdag til søndag f.eks hveranden weekend.

Mvh Henriette

Anmeld

27. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

men så kan han jo ikke tage barnet med sig, og det vil han jo?

og han kan jo ikke tage barnet med sig efter aftensmad da det så er ved at være sengetid(efter bad og tandbørstning)

Enten eller, må du sige til ham.

Kan han ikke måske få lov at tage hende med inden aftensmaden så? Og så når hun kommer hjem så er du klar med aftensmaden, og så kan far give hende og bade hende måske?

Anmeld

27. august 2012

Gittemor09

Anonym skriver:

Mit barns far har samvær 3 dage om ugen hvor han er her en halv time hvor jeg også er her, og så må han tage barnet med i 1½ time efterfølgende.

Nu er han startede i skole, og det gør at han ikke kan komme som planen lyder på. Han kan først komme 1½ time senere, og så vil han rykke det 1½ time frem.

Men hvis vi gør det så ramler det ind i barnets aftensmad, og jeg vil egentlig gerne have at barnet spiser herhjemme da vi har en del faste rutiner (aftensmad, så lidt aftenhygge med bad, tandbørstning og putning og sådan)

hvordan gør jeg lige det her?

(og ja det er igennem statsforvaltningen)

hvad hvis han er hos dig og giver hende aftensmad, og den overskydende tid før/efter spisning er de ude....

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

H+S Skjolgborg. skriver:

Hvad med weekenderne så f.eks hver søndag nogle timer der ind 3 gange om ugen eller fredag og søndag så de timer han midste på den 3 dag kan i vel del ud på de andre to dage f.eks.

Nu kender jeg ikke jeres sag men hvorfor har han hende ikke hveranden weekend eller lørdag til søndag f.eks hveranden weekend.

Mvh Henriette

Det tror jeg ikke at han vil. Jeg har selv foreslået det med weekenden, og det virkede han ret afvisende.

Årsagen er at der er langsom optrapning(af respekt for ham og sitautionen vil jeg ikke gå mere i dybden med det). Så vi snakker først hver anden weekend og sådan noget længere ude i fremtiden. Han har endnu ikke haft barnet en hel dag.

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Enten eller, må du sige til ham.

Kan han ikke måske få lov at tage hende med inden aftensmaden så? Og så når hun kommer hjem så er du klar med aftensmaden, og så kan far give hende og bade hende måske?

Han skal være her den første halve time i følge aftalen.

Anmeld

27. august 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Han skal være her den første halve time i følge aftalen.

Ja okay. Så synes jeg i skal ringe til statsamtet og få lavet ny aftale hvordan og hvorledes

Anmeld

27. august 2012

Bassemor<3

Altså nu bor jeg sammen med faren, men jeg vil da mene at det er ok at det bliver flyttet, fordi han jo er i skole der hvor det ligger nu, synes som en anden også foreslog, at han måske kan tage barnet før aftensmad og så komme tilbage og give barnet med, er sikker på både far og barn vil nyde det fuldt ud !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.