Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
gik det væk af sig selv sidste gang???
tager du jern der evt kan gøre det bliver hårdt??
jeg ville sige du skal spise HUSK... det er med til at gøre afføring alm igen det er bare alm natur produkt.. og det virker det kan jeg give 100% svar på...
og drikker du selv nok væske???
B&J skriver: gik det væk af sig selv sidste gang??? tager du jern der evt kan gøre det bliver hårdt?? jeg ville sige du skal spise HUSK... det er med til at gøre afføring alm igen det er bare alm natur produkt.. og det virker det kan jeg give 100% svar på... og drikker du selv nok væske???
Prøv evt. Movicol. Det plejer at være rigtig godt. Det er noget pulver man skal røre op i vand eller saft og drikke det.
Anonym skriver: Sidst gik det væk efter jeg spiste magnesia pillerne, men tog lang tid før jeg var " mig selv igen" jeg drikker rigelig med væske , hvor køber man det der HUSK
Sidst gik det væk efter jeg spiste magnesia pillerne, men tog lang tid før jeg var " mig selv igen" jeg drikker rigelig med væske , hvor køber man det der HUSK
det kan man få på apoteket... det er rigtigt godt når man har hård mave og alt for blød mave det går ind og giver dig de fiber så ja lorten ikke er værken det ene eller det andet....
Hvis du køber HUSK, så er det vigtigt at drikke MEGET væske..
Jeg ville anbefale Movicol istedet, det er det bedste der findes .. (arbejder i hjemmeplejen, så hører en del om aff.midler)
husk er godt men drik MASSER af væske ...
husk er små frøskaller (rene fibre) der gør din afføring blød og medgørlig ... det gør derfor ikke så ondt at komme af med det der nu skal ud ... men kan godt huske det .. AV
movicol vil jeg ikke anbefale til en ammende (går jeg ud fra) kvinde - da jeg ikke ved hvad der er i
Et godt råd!!!
Hvis du beslutter dig for HUSK, så lad være med at følge anvisningen (at blande det op med vand) - det smager ganske enkelt forfærdeligt og det er svært at få ned.
Spis det oven på yoghurt eller bag det i fiber boller. Det er MEGET bedre
God fornøjelse og god bedring.
Knus herfra
Anonym skriver: Jeg oprettede https://www.baby.dk/debat/38268pi2/ordet-er-frit/hader-at-gaa-paa-toilet.aspxFor over 2 år siden , nu er lillesøster 1 måned og siden fødsel har jeg præcis på samme måde som ved storbror... Hård mave, jeg sidder og presser i evigheder ... Jeg sprækker dernede og bløder som i stor dråber efter toilet besøg. Jeg bliver helt hævet.. ;( hvad f..... Sker der..... jeg græder nærmest ved tanken om at jeg skal klare endnu et toilet besøg i morgen( magnisia pillerne er manden ude og købe) men kan det virkelig passe at jeg skal have det sådan
Jeg oprettede https://www.baby.dk/debat/38268pi2/ordet-er-frit/hader-at-gaa-paa-toilet.aspxFor over 2 år siden , nu er lillesøster 1 måned og siden fødsel har jeg præcis på samme måde som ved storbror... Hård mave, jeg sidder og presser i evigheder ... Jeg sprækker dernede og bløder som i stor dråber efter toilet besøg. Jeg bliver helt hævet.. ;( hvad f..... Sker der..... jeg græder nærmest ved tanken om at jeg skal klare endnu et toilet besøg i morgen( magnisia pillerne er manden ude og købe) men kan det virkelig passe at jeg skal have det sådan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128