Kørsels penge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Musse21

En fra min studie gruppe har spurgt om han kan køre med mig om morgen alle 5 dage og 2-3 eftermiddage om ugen.

Vi bor 15 km væk fra skole og skal ikke køre nogen omvej for at tage ham med.

Men hvor meget skal han give for det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Kris89

15 km. er vel 2 ltr. benzin (alt i alt med opstart af bil og sådan) dvs. du bruger CA. 25 kr (runde tal) pr. gang... når det ikke er en omvej og egentlig kun er til gavn for dig da du jo kører alligevel ville jeg sige noget med omkring 5 kr. pr. gang.

5 gange i ugen 25 kr. 2-3 gange om eftermiddagen. vil sige max 40-50 kr. i ugen

Anmeld

27. august 2012

Musse21

Kris89 skriver:

15 km. er vel 2 ltr. benzin (alt i alt med opstart af bil og sådan) dvs. du bruger CA. 25 kr (runde tal) pr. gang... når det ikke er en omvej og egentlig kun er til gavn for dig da du jo kører alligevel ville jeg sige noget med omkring 5 kr. pr. gang.

5 gange i ugen 25 kr. 2-3 gange om eftermiddagen. vil sige max 40-50 kr. i ugen

Tænkte også først at jeg endelig ikke rigtig skulle have noget for det men på den anden side kan jeg jo godt tage lidt. Han er jo fri for at vente på en bus og kan blive kørt lige til skolen

Anmeld

27. august 2012

twinny

40 kr om ugen ville jeg mene var passende.

Anmeld

27. august 2012

Kris89

Musse21 skriver:

Tænkte også først at jeg endelig ikke rigtig skulle have noget for det men på den anden side kan jeg jo godt tage lidt. Han er jo fri for at vente på en bus og kan blive kørt lige til skolen

synes da også klart du skal have noget for det han sparer jo en masse (måske ikke så mange penge, men besvær )

har før haft nogle oppe og køre - godt nok længere afstande, men der har det altid været sådan at de lidt selv bestemte hvor meget de ville give og så fik jeg indimellem 200 kr. eller hvad folk nu havde. eller øl til fredagsbar - lign .

Anmeld

27. august 2012

Musse21

Kris89 skriver:

synes da også klart du skal have noget for det han sparer jo en masse (måske ikke så mange penge, men besvær )

har før haft nogle oppe og køre - godt nok længere afstande, men der har det altid været sådan at de lidt selv bestemte hvor meget de ville give og så fik jeg indimellem 200 kr. eller hvad folk nu havde. eller øl til fredagsbar - lign .

Ja det var da også en fin løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.