Vil lige dele min glæde - Eller hvad man skal kalde det.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

okay, er det en privatklinik?

2½ år er også lang tid, puha. Er der en grund til I først går videre med det nu?

Det ved jeg faktisk ikke om det er, det var der lægen henviste mig til

Jeg tror vores problem har været at erkende det ikke kunne lade sig gøre naturligt, og så har jeg ikke følt mig klar til at skulle igennem behandlinger osv før nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Det ved jeg faktisk ikke om det er, det var der lægen henviste mig til

Jeg tror vores problem har været at erkende det ikke kunne lade sig gøre naturligt, og så har jeg ikke følt mig klar til at skulle igennem behandlinger osv før nu

Okay Det kan nemlig være super svært at erkende man skal have hjælp.
Vi "søgt hjælp" allerede i februar, fordi jeg var så bange for at det var mig der var noget galt med. Jeg er aldrig nogensinde blevet "tjekket" hos min læge andet end en enkelt GU da jeg startede på p-piller. Dem havde jeg så været på i 6 år da jeg smed dem i Maj sidste år. Men det viste sig så at være min kæreste der ikke er helt så "god".

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Musse21 skriver:

Hej

Jeg er en af dem hvor det er gået hurtigt...

Var førhen blevet undersøgt. Men fra vi fik en henvisnig og til første samtale på kliniken gider 10 dage. Fra første samtale til første forsøg gik der 2 mdr.

åhh hvor skønt at høre.

Jeg håber også det går hurtigt nok. Men på den anden side, nu har vi ventet sååå længe, så vi må bide der i os.

for dig.

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Okay Det kan nemlig være super svært at erkende man skal have hjælp.
Vi "søgt hjælp" allerede i februar, fordi jeg var så bange for at det var mig der var noget galt med. Jeg er aldrig nogensinde blevet "tjekket" hos min læge andet end en enkelt GU da jeg startede på p-piller. Dem havde jeg så været på i 6 år da jeg smed dem i Maj sidste år. Men det viste sig så at være min kæreste der ikke er helt så "god".

Det eneste jeg ikke er undersøgt for er passage i æggelederne, så vi må se hvad undersøgelserne viser

Anmeld

27. august 2012

Musse21

Anonym skriver:

åhh hvor skønt at høre.

Jeg håber også det går hurtigt nok. Men på den anden side, nu har vi ventet sååå længe, så vi må bide der i os.

for dig.

Ja og når man først ved man er igang syntes jeg da det er okay

Anmeld

27. august 2012

**Ønskebabyen

Anonym skriver:

Det eneste jeg ikke er undersøgt for er passage i æggelederne, så vi må se hvad undersøgelserne viser

Det er jeg heller ikke undersøgt for, men jeg fik at vide til sidste undersøgelse, at jeg "intet fejlede"

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

**Ønskebabyen skriver:

Det er jeg heller ikke undersøgt for, men jeg fik at vide til sidste undersøgelse, at jeg "intet fejlede"

Åhh hvor rart. Håber snart i har heldet med jer

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Helt bestemt

Anmeld

27. august 2012

Anonym trådstarter

Musse21 skriver:

Ja og når man først ved man er igang syntes jeg da det er okay

Helt bestemt

Anmeld

27. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Ønsker jer alt mulig held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.