Børnefødselsdag - et par spørgsmål :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.409 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Camulla

Hej hej  

Min store dreng bliver 4 på onsdag og vi skal derfor holde fødselsdag for ham i børnehaven onsdag morgen. Men jeg gider ikke "bare" bage en kage som jeg gjorde sidste år og jeg kunne også godt tænke mig at der var lidt sundt til børnene også. Ikke kun usundt.

Jeg havde egentlig tænkt mig at jeg ville lave nogle spyd, hvor jeg så satte bl.a. skumfiduser, slik og frugt på, men synes det er svært at finde ud af hvad der lige kan sidde fast på et spyd. Af slik altså... Jeg har lavet rene frugtspyd engang og det er jo ikke noget problem. Så jeg vil høre jer: Har I gode ideer til hvad man kan putte på?? Eller helt andre forslag til noget lidt anderledes noget som både er sundt og usundt?? 

Og så lige et spørgsmål mere: Hele stuen fra bh kommer hjem til os på søndag og der havde jeg tænkt at vi skulle lave skattejagt - det gjorde vi sidste år (det var dog ikke for bh, det var for venner og familie) og det var et hit, men kan man lave andre ting? Der skal jo ske noget med sådan 20 unger!

Hjælp mig 

På forhånd tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

MyLove E

Ved godt de ikke er spyd med slik på. Men det var en idé.
Det er nemt at lave.

I den her var der chokolade i fordi de også var til voksne. Men det vil jeg ikke putte i til en børne fødselsdag. Men vil du gerne ha noget slik kunne du jo kom små haribo poser i bunden også:-)

Anmeld

27. august 2012

MyLove E

Camulla skriver:

Hej hej  

Min store dreng bliver 4 på onsdag og vi skal derfor holde fødselsdag for ham i børnehaven onsdag morgen. Men jeg gider ikke "bare" bage en kage som jeg gjorde sidste år og jeg kunne også godt tænke mig at der var lidt sundt til børnene også. Ikke kun usundt.

Jeg havde egentlig tænkt mig at jeg ville lave nogle spyd, hvor jeg så satte bl.a. skumfiduser, slik og frugt på, men synes det er svært at finde ud af hvad der lige kan sidde fast på et spyd. Af slik altså... Jeg har lavet rene frugtspyd engang og det er jo ikke noget problem. Så jeg vil høre jer: Har I gode ideer til hvad man kan putte på?? Eller helt andre forslag til noget lidt anderledes noget som både er sundt og usundt?? 

Og så lige et spørgsmål mere: Hele stuen fra bh kommer hjem til os på søndag og der havde jeg tænkt at vi skulle lave skattejagt - det gjorde vi sidste år (det var dog ikke for bh, det var for venner og familie) og det var et hit, men kan man lave andre ting? Der skal jo ske noget med sådan 20 unger!

Hjælp mig 

På forhånd tak!

Hov glemte billedet :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Camulla skriver:

Hej hej  

Hjælp mig 

På forhånd tak!

Ved også godt at det her ikke er spyd, men min mor lavede altid gulerodsstave og agurkestave med dip til (dippen bliver nok lettere træks når det er BH børn). Gik vist i 1. Klasse og opefter .. Utroligt populært, og det forsvandt altid som det første

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.