Møgtøs med sårende ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.029 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Adrina

Jeg har lige siddet og fået smidt i hovedet at mit barn burde have været en abort og at faderen til mit barn, slet ikke burde få børn med sådan en "sindssyg familie". 

Det er min kærestes likkesøsters x-svigerinde (som sjovt nok ogs er gravid) der mente at jeg havde snakket grimt om hense ufødte barn. Hvilket jeg bestemt ikke havde. Hende x-svigerinden svinede min svigerinde til på facebook og så bad jeg hende stoppe. Men næh nej, set satte åbenbart en masse ting igang oppe i tøsens hoved. Heldigvis holdte jeg min sti ren (selvom jeg havde lyst til at flippe ud og få helt amok). Nu sidder jeg og er skide ked. De ord ramte fandne selvom jeg bare burde lukke af . Sikke en møgtøs, altså. Ku aldrig finde på at Ige noget om nogen andres børn - det er simpelthen så lavt !!! Måtte lige få lukket det her ud ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

th

Adrina skriver:

Jeg har lige siddet og fået smidt i hovedet at mit barn burde have været en abort og at faderen til mit barn, slet ikke burde få børn med sådan en "sindssyg familie". 

Det er min kærestes likkesøsters x-svigerinde (som sjovt nok ogs er gravid) der mente at jeg havde snakket grimt om hense ufødte barn. Hvilket jeg bestemt ikke havde. Hende x-svigerinden svinede min svigerinde til på facebook og så bad jeg hende stoppe. Men næh nej, set satte åbenbart en masse ting igang oppe i tøsens hoved. Heldigvis holdte jeg min sti ren (selvom jeg havde lyst til at flippe ud og få helt amok). Nu sidder jeg og er skide ked. De ord ramte fandne selvom jeg bare burde lukke af . Sikke en møgtøs, altså. Ku aldrig finde på at Ige noget om nogen andres børn - det er simpelthen så lavt !!! Måtte lige få lukket det her ud ... 

ville ikke gå uden et

ind af det ene øre og ud af det andet.....

Anmeld

27. august 2012

LRJ

Adrina skriver:

Sikke da en møg k*lling.. Hva bilder hun sig ind..
Du skal ikk tænke på det

Har oplevet at en tilfældig på gaden kom gående mod mig og min datter, så da hun går forbi os siger hun ligeså højt "se lige den lille horeunge" til sin veninde mens hun peger på min datter, jeg var tæt på at sige noget til hende men var alligevel så chokkeret over det..

Anmeld

27. august 2012

Adrina

Lone H. skriver:

Du skal ikk tænke på det

Har oplevet at en tilfældig på gaden kom gående mod mig og min datter, så da hun går forbi os siger hun ligeså højt "se lige den lille horeunge" til sin veninde mens hun peger på min datter, jeg var tæt på at sige noget til hende men var alligevel så chokkeret over det..

Tak piger!

Synes simpelthen at det er sådan en luset ting at sige .. Men ja, imd af det ene øre og ud af det andet ..

Ej, hvorfor sagde hun det?! Sq da noget mærkeligt !

Anmeld

27. august 2012

Adrina

th skriver:

ville ikke gå uden et

ind af det ene øre og ud af det andet.....

Tusind tak 

Anmeld

27. august 2012

Muhmi

Hormoner??

Men tænk at sidde og sige sådan noget om andres børn, helt ærligt hvor er det uforskammet og direkte dumt...

Det eneste jeg kan sige er at du bør lukke helt af for sådan noget l.o.r.t hun kan da bare lukke fjappen og prøve at styre hendes temperament.... Damn...

til dig

Anmeld

27. august 2012

LRJ

Adrina skriver:

Tak piger!

Synes simpelthen at det er sådan en luset ting at sige .. Men ja, imd af det ene øre og ud af det andet ..

Ej, hvorfor sagde hun det?! Sq da noget mærkeligt !

Er det simpelthen os, det siger man bare ikk om nogen..

Ved ikk hvorfor hun sagde det, havde aldrig set hende eller veninden før, plus havde kun boet i den by i 2 uger på det tidspunkt :/

Anmeld

27. august 2012

Muhmi

Du skal ikk tænke på det

Var gået helt grasat..... Det var der bare ingen der skulle sige om mit barn, men kan godt forstå du slet ikke kunne reagere pga. chok... Det var helt og aldeles uacceptabel opførsel...

Anmeld

27. august 2012

LRJ

Muhmi skriver:

Var gået heæt grasat..... Det var der bare ingen der skulle sige om mit barn, men kan godt forstå du slet ikke kunne reagere pga. chok... Det var helt og aldeles uacceptabel opførsel...

Plejer os at flippe helt ud hvis det er folk jeg ved hvem er der siger noget negativt om mit barn, men kendte overhovedet ikk hende..

Anmeld

27. august 2012

Nohs

Årh altså, har selv oplevet det samme i starten af min graviditet. Dog er min situation bare, at jeg er ung mor og der har folk jo en masse. fordomme... Du skal ikke lade det gå dig på!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.