wee hee har fået dato på hvornår jeg bliver mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Missq4

den 9/1 bliver lille pigens fødselsdag det er lidt underligt at vide det alleder nu hvornår det er.

vi var til samtale i dag og fik tiden med det samme jeg er lidt overrasket over vi fik tiden med det samme, men jeg er så lidt træt af at det skal være på randers sygehus da jeg bor 10 min fra skejby sygehus men de har lavet nye regler og når det er pks så er det der oppe mærkelig ide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

livhemdrup

Missq4 skriver:

den 9/1 bliver lille pigens fødselsdag det er lidt underligt at vide det alleder nu hvornår det er.

vi var til samtale i dag og fik tiden med det samme jeg er lidt overrasket over vi fik tiden med det samme, men jeg er så lidt træt af at det skal være på randers sygehus da jeg bor 10 min fra skejby sygehus men de har lavet nye regler og når det er pks så er det der oppe mærkelig ide

Skønt med en fast dato. Jeg får min dato d 17/12 syns os selv det er lidt underligt man har en fast dato at gå efter men nu alligevel meget rart. Blir det så ik ca 14 dage før oprindelig termin?

Anmeld

27. august 2012

Missq4

Skønt med en fast dato. Jeg får min dato d 17/12 syns os selv det er lidt underligt man har en fast dato at gå efter men nu alligevel meget rart. Blir det så ik ca 14 dage før oprindelig termin?

min termin er den 16/1 så ikke helt 14 dage her

men ja det er virkelig underligt at vide det allerede nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.