Anonym skriver:
Troede godt nok ikke jeg skulle oprette en tråd herinde om dette men nu er jeg simpelthen nødt til det..
til de af jer der måtte gennemskue hvem jeg er vil jeg meget gerne bede jer om ikke at sige hvem jeg er...
Sagen er jeg er alene med mit barn og har været det fra den dag mit barn blev født.
Faren til barnet så barnet et par gange i den første måned af barnets levetid, så kom melding " Lad mig være i fred din klamme kælling, vil ikke have noget med dig eller xx at gøre "
Fint nok så fik vi ro..
så prøvede min eks at tage billetten, hvilket ikke blev gennemført..
Begyndte stille og roligt at se barnet igen, men da bruger af steroider mm startede igen og han absolut kun havde negativ indflydelse på barnet bad jeg om en 14 dages ordning så der kun var samvær hver 14 dage i x antal timer så det ikke tog overhånd for mit barn skal ikke opleve dårlige ting på den måde.. Først blev der sagt ja tak efter 4 min nej det vil jeg ikke så kan I passe jer selv..
Fint så havde vi næsten 2½ måned i fred for os selv som vi virkelig har nydt 
( dog med emails on and off om der ikke ville blive betalt børnepenge fremover )
Så modtager vi en buket blomster med et kort om vi nok skal få fred for han flytter til udlandet .. ( KÆMPE FEST fik man nærmest lyst til at holde ), men da jeg så sagde tak det sætter jeg pris på gik der to min så mente han at han skulle se mit barn og at han nok skulle finde ud af hvor vi var på ferie også deltage i ferien
Kontakte mødrehjælpen der anbefalede at vi skulle flytte fra vores hjem det næste stykke tid så det gjorde vi jo så..
min eks holdt fast i at han ville have samvær så jeg gik med til at der kunne være samvær en gang i denne måned og en gang i næste måned for at tingene gik stille og roligt for barnet..
Nu har han så meddelt SF at jeg nægter at samarbejde og lagt sag an for at få barnet ( har jeg fået besked om via mail idag ) ..
der er ikke 1 gang blevet spurgt til hvordan barnet har det, overhoved, ikke en eneste gang er der spurgt indtil hvordan barnet trives osv osv osv...
helt ærligt hvad gør man nu?
Jer andre der har fået børn med de forkerte mænd hvad har I gjort??
han har været ikke eksisterende i over halvdelen af mit barns levetid og vil pludselig til at gøre alt dette her...
Vi skal på ferie i start oktober og helt ærligt så kunne jeg godt tænke mig bare at blive væk i nogle måneder så vi kunne få fred og ro selvom jeg godt ved det starter forfra når vi kommer hjem.
Jeg har fået tildelt fuldt forældremyndighed så den er heldigvis på plads..
der mangler med garanti 1000 detaljer før det giver nogen mening - sorry!
beklager mit lange indlæg er bare en skide ked af det mor 

Jeg faldt lige over denne dabat og ville ikke forlade den uden lige at sende dig en tanke og et
Jeg har nemlig en fornemmelse af hvem du er. Er ked af at du skal kæmpe med det. Desværre har jeg ingen guldkorn, bare en masse sympati. Håber det løser sig og I får lov at være i fred. Kan godt forstå at du har lyst til at blive væk et stykke tid, måske det faktisk var en god idé?