Jumpsuite, pige, str. 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. august 2012

sismofutten

Hej alle sammen,

Så er jagten gået ind på at finde en jumpsuite til min datter, som bliver 2 her lige om lidt, efter at hendes storebror på 9 har nogle stykker og hun går og stjæler dem, mens hun siger "Jumpsuite"!

Men, jeg kan ikke finde nogen - det eneste krav er at den skal være lyserød (eller pige-farvet) og i str. 92.

Kan I hjælpe mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Gittemor09

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Så er jagten gået ind på at finde en jumpsuite til min datter, som bliver 2 her lige om lidt, efter at hendes storebror på 9 har nogle stykker og hun går og stjæler dem, mens hun siger "Jumpsuite"!

Men, jeg kan ikke finde nogen - det eneste krav er at den skal være lyserød (eller pige-farvet) og i str. 92.

Kan I hjælpe mig?

kig i tøj & sko....

der har jeg lige købt til min datter.. og min søster købte i sidste uge til min datter og hendes kusine....

Anmeld

27. august 2012

Mette.

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Kan I hjælpe mig?

Jeg har selv syet til min datter og en del andre. du kan kigge dem her hvis du har lyst:

http://www.smallstar-bymette.blogspot.dk/search/label/Jumpsuit

Anmeld

27. august 2012

sismofutten

Gittemor09 skriver:

kig i tøj & sko....

der har jeg lige købt til min datter.. og min søster købte i sidste uge til min datter og hendes kusine....

Jeg kender ikke lige "Tøj og sko" - hvor har de butikker henne?

Anmeld

27. august 2012

sismofutten

Mette. skriver:

Jeg har selv syet til min datter og en del andre. du kan kigge dem her hvis du har lyst:

http://www.smallstar-bymette.blogspot.dk/search/label/Jumpsuit

Tak - men har det bedst med at købe i en butik, så vi lige kan prøve den på osv.

Men de er fine

Anmeld

27. august 2012

smokin

Name it har nogle - bortset fra det syer Mette på mål... Og hendes er meget federe 

Anmeld

27. august 2012

Mette.

sismofutten skriver:

Tak - men har det bedst med at købe i en butik, så vi lige kan prøve den på osv.

Men de er fine

Helt ok.

Anmeld

27. august 2012

sismofutten

Zette skriver:

Name it har nogle - bortset fra det syer Mette på mål... Og hendes er meget federe 

Ja, men den i Name It var min mand ude og kigge på, og han siger den er grå og kedelig...?!

Anmeld

27. august 2012

smokin

sismofutten skriver:

Ja, men den i Name It var min mand ude og kigge på, og han siger den er grå og kedelig...?!

De findes i mange farver i name it

Anmeld

27. august 2012

Gittemor09

sismofutten skriver:

Jeg kender ikke lige "Tøj og sko" - hvor har de butikker henne?

http://www.toejsko.dk/internet/tojsko/menu/main.nsf

kig så under åbningstider så kan du se hvor butikkerne ligger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.