Åhhh nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. august 2012

SAL

Øv Min 12 dage gamle baby er pludselig igår blev helt ulykkelig når jeg lagde ham til brystet! Indtil da er det bare gået så godt med amningen og jeg har bare været så glad for at det fungerede! Men nu ved jeg ikke hvad der sker, han ligger og vrider sig som en orm og kan derved ikke få ordentlig fat:/ Igår var vi faktisk ude og måtte tage hjem da det bare koksede helt! Jeg ligger ham til når jeg ser at han giver signaler om at være sulten! HVORFOR begynder han pludselig på det? det ender altid med at han spiser med de sidste mange amninger har bare taget 10-20 min. med gråd, frem og tilbage, skift af bryst, lægge til IGEN og IGEN...Håber der sidder nogen der kan komme med et bud på hvad der sker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
SAL skriver:

Øv Min 12 dage gamle baby er pludselig igår blev helt ulykkelig når jeg lagde ham til brystet! Indtil da er det bare gået så godt med amningen og jeg har bare været så glad for at det fungerede! Men nu ved jeg ikke hvad der sker, han ligger og vrider sig som en orm og kan derved ikke få ordentlig fat:/ Igår var vi faktisk ude og måtte tage hjem da det bare koksede helt! Jeg ligger ham til når jeg ser at han giver signaler om at være sulten! HVORFOR begynder han pludselig på det? det ender altid med at han spiser med de sidste mange amninger har bare taget 10-20 min. med gråd, frem og tilbage, skift af bryst, lægge til IGEN og IGEN...Håber der sidder nogen der kan komme med et bud på hvad der sker!

Fungerer maven ?
Har også selv været der, der var hun dog ældre, så tror det har været et spring ..

Anmeld

27. august 2012

SAL

Ja, maven fungerer... men har osse tænkt på om det er fordi han faktisk ikke lige er sulten! men det tænker jeg jo han MÅ være efter 2-3 timer... kan godt være det er et spring af en eller andet art - men hårdt, det er det!

Anmeld

27. august 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
SAL skriver:

Ja, maven fungerer... men har osse tænkt på om det er fordi han faktisk ikke lige er sulten! men det tænker jeg jo han MÅ være efter 2-3 timer... kan godt være det er et spring af en eller andet art - men hårdt, det er det!

http://www.youtube.com/watch?v=yO-BcSL2ecM

Det her var noget nogen fra min Mødregruppe snakkede om - baby language - kan være det hjælper til at forstå

Det er nemlig skide hårdt ! Men har desværre ikke andre ideer

Anmeld

27. august 2012

Tulle28

Ammenet.dk :-)

Anmeld

27. august 2012

VØS

SAL skriver:

Jeg havde en kort periode med noget ligende, da min søn var lillebitte. Han blev distraheret af alt der forgik omkring ham, så jeg måtte sidde inde i soveværelset uden musik, tv eller andre der kunne tage opmærksomheden fra ham
Der var også en anden gang, hvor han havde fået trøske, hvilket jeg ikke kunne se før et par dage efter (måske prøv at kigge ham i munden, på læber og tunge)

Anmeld

27. august 2012

Klematis

Ring og tal med din sundhedsplejerske. Det kan være så beroligende at tale med en expert, der kender en. Det er derfor de er der.

Anmeld

27. august 2012

SAL

VØS skriver:

Jeg havde en kort periode med noget ligende, da min søn var lillebitte. Han blev distraheret af alt der forgik omkring ham, så jeg måtte sidde inde i soveværelset uden musik, tv eller andre der kunne tage opmærksomheden fra ham
Der var også en anden gang, hvor han havde fået trøske, hvilket jeg ikke kunne se før et par dage efter (måske prøv at kigge ham i munden, på læber og tunge)

Tak for dit svar! Trøske - er det den der hvide belægning?

Anmeld

27. august 2012

VØS

SAL skriver:

Tak for dit svar! Trøske - er det den der hvide belægning?

Ja det er den. Håber ikke det er det der er galt, men hvis det er, så bare ring til lægen og få noget mod det, så forsvinder det hurtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.