SAL skriver:
Øv
Min 12 dage gamle baby er pludselig igår blev helt ulykkelig når jeg lagde ham til brystet! Indtil da er det bare gået så godt med amningen og jeg har bare været så glad for at det fungerede! Men nu ved jeg ikke hvad der sker, han ligger og vrider sig som en orm og kan derved ikke få ordentlig fat:/ Igår var vi faktisk ude og måtte tage hjem da det bare koksede helt! Jeg ligger ham til når jeg ser at han giver signaler om at være sulten! HVORFOR begynder han pludselig på det? det ender altid med at han spiser med de sidste mange amninger har bare taget 10-20 min. med gråd, frem og tilbage, skift af bryst, lægge til IGEN og IGEN...Håber der sidder nogen der kan komme med et bud på hvad der sker!
Jeg havde en kort periode med noget ligende, da min søn var lillebitte. Han blev distraheret af alt der forgik omkring ham, så jeg måtte sidde inde i soveværelset uden musik, tv eller andre der kunne tage opmærksomheden fra ham

Der var også en anden gang, hvor han havde fået trøske, hvilket jeg ikke kunne se før et par dage efter

(måske prøv at kigge ham i munden, på læber og tunge)
Anmeld