Rig på rabat (tlc)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.286 visninger
20 svar
0 synes godt om
27. august 2012

Nadia&Daniel

Andre som har set dette program?? Synes det er lidt vildt, hvordan der hele foregår..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2012

CarinaSB

Nadia&Daniel skriver:

Andre som har set dette program?? Synes det er lidt vildt, hvordan der hele foregår..

jeg ser det .. og må indrømme at jeg engang imellem kan blive harm over programmet .. Mest fordi at jeg syntes at de bliver grådige .. Altså når de måske skal have pastasovs jamen så tager vi da lige 300 glas af dem eller 300 pakker pasta .. det kan godt være det er mig der er underlig eller bare fordi at man selv er van til at handle småt

Anmeld

27. august 2012

Nadia&Daniel

CarinaSB skriver:

jeg ser det .. og må indrømme at jeg engang imellem kan blive harm over programmet .. Mest fordi at jeg syntes at de bliver grådige .. Altså når de måske skal have pastasovs jamen så tager vi da lige 300 glas af dem eller 300 pakker pasta .. det kan godt være det er mig der er underlig eller bare fordi at man selv er van til at handle småt

Sidder også og måber lidt over Deres lagre (ved ikke om du så det afsnit) - de havde jo en større mini-marked i kælderen..

Anmeld

27. august 2012

CarinaSB

Nadia&Daniel skriver:

Sidder også og måber lidt over Deres lagre (ved ikke om du så det afsnit) - de havde jo en større mini-marked i kælderen..

armen de har jo deres egen lille købmand i deres kælder.. Har du set det afsnit med hende der havde et lager med mad .. der var for 18.000 danske kr ... og i rummet ved siden af havde hun et lager af slik for samme beløb .. Det var jo helt sindsygt .. 

Anmeld

27. august 2012

Na-Wi

Hvad er det for et program og hvor kan man se det ?

Anmeld

27. august 2012

CarinaSB

Na-Wi skriver:

Det køre på den kanal der hedder TLC .. Det er med amarikaner der handler stort ind med kuponer ..

Anmeld

27. august 2012

Nadia&Daniel

Na-Wi skriver:

Det er på TLC. Desværre kommer dte på samme tid som DUM, men tirsdag kl. 21 (kan ikke huske hvornår det bliver genudsendt.)

Det handler om hvorman folk i USA, åbner ind for rabatkuponer. Der var en som købte vare for 400 dollars, da hun havde brugt kuponner, skulle hun kun betale 7 dollars.

Anmeld

27. august 2012

SaNiNa

Ser det hver gang og jeg elsker det.

Jeg selv elsker også at finde gode tilbud, men syntes dog at tage 200-300 ting af den samme vare er for meget.

vi handler også altid stort ind når der er gode tilbud, men skal også være sikker på vi får det brugt før det udløber.

Kan rigtig gode lide de programer hvor de donere tingene væk og så syntes jeg bare det er helt vildt de kan købe for så meget og så kun betaler så lidt.

Anmeld

27. august 2012

SaNiNa

Nadia&Daniel skriver:

Det er på TLC. Desværre kommer dte på samme tid som DUM, men tirsdag kl. 21 (kan ikke huske hvornår det bliver genudsendt.)

Det handler om hvorman folk i USA, åbner ind for rabatkuponer. Der var en som købte vare for 400 dollars, da hun havde brugt kuponner, skulle hun kun betale 7 dollars.

i sidste uge var der en sm nåede 100%

Anmeld

27. august 2012

CarinaSB

SaNiNa skriver:

i sidste uge var der en sm nåede 100%

var det ham præsten?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.