Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi har sådan et gyngestativ, hvor der kan sættes rutsjebane på...hvornår var jeres små pus store nok til at kravle op uden i skulle stå bagved...synes den ser lidt farlig ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Thea var 2 år. Hun gjorde det bare og er aldrig faldt ned. Hun bliver snart 4 år. Vh stine
Lidt over 2 år tror jeg
6800 skriver: Vi har sådan et gyngestativ, hvor der kan sættes rutsjebane på...hvornår var jeres små pus store nok til at kravle op uden i skulle stå bagved...synes den ser lidt farlig ud
Her har min mand sat en plade bagpå trinene så liam ikke kan falde igennem og han har brugt den flitigt hele sommeren... han bliver 2 d. 30 okt
roenlund skriver: Her har min mand sat en plade bagpå trinene så liam ikke kan falde igennem og han har brugt den flitigt hele sommeren... han bliver 2 d. 30 okt
er trinene så brede nok??
6800 skriver: er trinene så brede nok??
Han Har ingen problemer, men jeg kan huske at vi snakkede om at der måske skulle en lille afstandsklods ind, men kan faktisk ikke lige huske hvad han endte med at gøre...
Anton er lige blevet 2 år og han er selv kravlet op på diverse gyngestativer, rutschebaner m.m. det sidste halve års tid
tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128