Rutsjebane på gyngestativ hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.098 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. august 2012

6800

Vi har sådan et gyngestativ, hvor der kan sættes rutsjebane på...hvornår var jeres små pus store nok til at kravle op uden i skulle stå bagved...synes den ser lidt farlig ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea var 2 år. Hun gjorde det bare og er aldrig faldt ned. Hun bliver snart 4 år. Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Laulund87

Lidt over 2 år tror jeg

Anmeld

26. august 2012

MyLove E

6800 skriver:

Vi har sådan et gyngestativ, hvor der kan sættes rutsjebane på...hvornår var jeres små pus store nok til at kravle op uden i skulle stå bagved...synes den ser lidt farlig ud

Vi godt nok ikke lige sådan en. Men på legepladser kravler han selv op. Han er 15mdr.

Anmeld

26. august 2012

roenlund

Her har min mand sat en plade bagpå trinene så liam ikke kan falde igennem og han har brugt den flitigt hele sommeren... han bliver 2 d. 30 okt

Anmeld

26. august 2012

6800

roenlund skriver:

Her har min mand sat en plade bagpå trinene så liam ikke kan falde igennem og han har brugt den flitigt hele sommeren... han bliver 2 d. 30 okt

er trinene så brede nok??

Anmeld

27. august 2012

roenlund

6800 skriver:

er trinene så brede nok??

Han Har ingen problemer, men jeg kan huske at vi snakkede om at der måske skulle en lille afstandsklods ind, men kan faktisk ikke lige huske hvad han endte med at gøre...

Anmeld

27. august 2012

FamilenStorm

6800 skriver:

Alberte bliver 2 i Oktober og kan selv kravle op...

Anmeld

27. august 2012

K&S

6800 skriver:

Anton er lige blevet 2 år og han er selv kravlet op på diverse gyngestativer, rutschebaner m.m. det sidste halve års tid

Anmeld

27. august 2012

6800

tak for svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.