hvornår køber i vintertøj og sko?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

734 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Ja, hvornår køber i vintertøj og sko til jeres små?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Polkaprik

Jeg har købt et hele på nær en vinterjakke. Flyverdragten købte jeg på udsalg for flere måneder siden. Støvlerne for et par uger siden

Anmeld

26. august 2012

lio

Jeg har dog ikke været mor mere end 2 mdr. men købte vintertøj længefør jeg fødte og regnermed at købe til januar i næste vinters str.  Sko tør jeg dog ikke kaste mig ud i endnu.

Anmeld

26. august 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Polkaprik skriver:

Jeg har købt et hele på nær en vinterjakke. Flyverdragten købte jeg på udsalg for flere måneder siden. Støvlerne for et par uger siden

kan den lille så passe det resten af vinter sæsonnen?

min søn er mit første barn og har ikke købt så meget udstyr til ham endnu og aner ikke hvornår det er passende at købe den slags

Anmeld

26. august 2012

Polkaprik

Fru Skovrup skriver:

kan den lille så passe det resten af vinter sæsonnen?

min søn er mit første barn og har ikke købt så meget udstyr til ham endnu og aner ikke hvornår det er passende at købe den slags

Altså hun er ikke helt lille mere, men 4 år Jeg har købt støvlerne 1 nummer større end det hun bruger lige pt da de ellers ville blive for små før eller midt i sæsonen

Anmeld

26. august 2012

Benjamins'mor

Har købt flyverdragt og vinterjakke.
Venter med vinterstøvler til vi får børnepenge, så er vi tættere på vinter.

Anmeld

26. august 2012

Aabye

Her er vi færdige med at købe ind til vintergarderoben
Flyverdragt, vanter, hue og vinterstøvler er købt.. og en ekstra flyverdragt (den skal dog lige hentes), ekstra hue og vanter er også købt..
Så her må vinteren godt komme an.. Jeg glæder mig som et barn til den første sne.. Jeg er færdig med sol og sommer.. Haaaaaader varmen.. pff.. :p

Anmeld

26. august 2012

Laulund87

Det er købt

Mangler kun en tynd elefanthue og nogle fingervanter..

Anmeld

26. august 2012

Underskøn

Jeg har købt alt andet end støvler, dem venter jeg med til hun skal bruge dem, ved af erfaring at de små fødder kan tá kæmpe ryk lige pludselig..

Men har købt 2 didriksons flyverdragter, 2 huttelihut huer, vinterjakke (kan ikk huske mærket, gave fra mormor) og div handsker og vanter.. Så burde mini dullen være dækket ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.