Bilkas tex støvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.111 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Mussen2

Jeg har set Bilka har tilbud på texStøvler og termostøvle til 329 og tænker om jeg skal købe det som støvle nr. 2
Regner med at købe en tex støvle i en skobutik som jeg plejer, men er det ikke koget med at det er rart at have et pár ekstra til børnehavebarnet?

Og så kommer spørgsmålet, duer Bilkas texstøvler til noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Laulund87

Jeg har købt et par Ecco støvler og som ekstra støvler har jeg lige købt et par i Føtex til 189 kr. Er faktisk overrasket over hvor gode de ser ud til at være til den pris, meeeen de bliver nu alligevel brugt som nr 2 støvle

Har ingen erfaring med Bilkas støvler.

Anmeld

26. august 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

Jeg har købt et par Ecco støvler og som ekstra støvler har jeg lige købt et par i Føtex til 189 kr. Er faktisk overrasket over hvor gode de ser ud til at være til den pris, meeeen de bliver nu alligevel brugt som nr 2 støvle

Har ingen erfaring med Bilkas støvler.

Ja, det er altid rart med noget man kender og når det er børns fusser, så vil man bare ikke gå på kompromis mon ikke føtex og. Bilka er nogenlunde samme kvalitet.
Bruger du termostøvler også?

Anmeld

26. august 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Ja, det er altid rart med noget man kender og når det er børns fusser, så vil man bare ikke gå på kompromis mon ikke føtex og. Bilka er nogenlunde samme kvalitet.
Bruger du termostøvler også?

Nemlig

Nej jeg vil absolut ikke købe termostøvler. Synes ikke de er gode for fødderne, de er klodsede og kan ikke spændes ind så de passer. Så hellere et ekstra par støvler hvis det ene par bliver lidt våde

Anmeld

26. august 2012

Mussen2

Laulund87 skriver:

Nemlig

Nej jeg vil absolut ikke købe termostøvler. Synes ikke de er gode for fødderne, de er klodsede og kan ikke spændes ind så de passer. Så hellere et ekstra par støvler hvis det ene par bliver lidt våde

Jeg har heller ikke lige set lyset med hnsyn til dem, men har bare tænkt et eller andet må de kunne, siden så mange børn render rundt i dem
Eller hva? Er texstøvler mon for varme /varmere end termostøvler! Eller hvorfor er det man bruger termostøvler?

Anmeld

26. august 2012

Laulund87

Mussen2 skriver:

Jeg har heller ikke lige set lyset med hnsyn til dem, men har bare tænkt et eller andet må de kunne, siden så mange børn render rundt i dem
Eller hva? Er texstøvler mon for varme /varmere end termostøvler! Eller hvorfor er det man bruger termostøvler?

Jeg ved ikke hvad det er med de termostøvler.. Jeg synes bare de ser SÅ dårlige ud Er altid blevet rådet til at holde mig fra dem og så er de da tudegrimme haha. Jeg køber dem i hvert fald ikke og især ikke når de sagtens kan undværes

Anmeld

26. august 2012

Valle81

Mine unger har aldrig brugt andet end dem fra bilka eller føtex og har altid haft børn med varme og tørre fødder de er lækker kvalitet, og er lette vægtmæssigt og bløde såler osv har altid været tilfreds

Anmeld

26. august 2012

SHERO

Jeg regner med at købe termostøvler i føtex som ekstra til knægten, han kan heldigvis stadig passe hans superfit vinterstøvler fra sidste år, så håber han kan passe dem i efteråret. Jeg køber termostøvler for første gang i år, udelukket fordi jeg selv ELSKEDE dem som barn, de var så dejlig varm og holdte vand ude som gummistøvler... Og min søn elsker sine gummistøvler så tænker det ikke kan gå helt galt..

Anmeld

26. august 2012

Mussen2

Valle81 skriver:

Mine unger har aldrig brugt andet end dem fra bilka eller føtex og har altid haft børn med varme og tørre fødder de er lækker kvalitet, og er lette vægtmæssigt og bløde såler osv har altid været tilfreds

Tak har du brugt termostøvler også?

Anmeld

26. august 2012

Valle81

Mussen2 skriver:

Tak har du brugt termostøvler også?

Ja da asta startede i børnehave gik jeg over til kun at bruge termostøvler. Hun havde slet ikke tid til støvler der skulle spændes op og lukkes det skulle være nemt og hurtigt at komme i

Ville gerne bruge dem til anton men hans fødder har for høj en vrist så har kan ikke få foden i dem, så han bruger støvler.

Christina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.