Må jeg høre om+ & se jeres Vinterjakker ?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

MariaKyedDK

Francisca skriver:

Nu jeg nok ikke den rette at spørge ang. jakker da mine er i den dyre ende.

Men sidste år købte jeg en LÆKKER jakke fra HUGO BOSS, den er så lækker. den er dejlig let vejer ingenting men samtidig er den mega varm. Købte den i en støvet grå med sort pelskant. Den er rigtig klassisk på en moderne måde. passer til alt

Forrige år købte jeg så en minkpels de jo guld værd!

Og der fryser man ihvertfaldet ikke og sådan en kan bruges i MANGE år

Jamen det gør ikke så meget at de er dyrer, for det bliver min vinterjakke helt sikkert.. men er bare intereeseret i hvor varme de er

derfor jeg gerne vil se jeres jakker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

chicka23

Jeg har en Canada goose Expedition parka i sandfarvet. Gav 6500 kr for den, så det er vist i den dyre ende  Men den er hver en krone værd. Canada goose laver de lækreste jakker, og med et fedt design. Fryser rigtig meget om vinteren, men ikke mere 

Skriver fra iPad så kan desværre ikke ligge et link ind

Anmeld

26. september 2012

bøllen

MariaKyedDK skriver:

jamen det er jo nemlig lige præsis det man skal jo kunne holde varmen i en jakke

også det er jeg vil høre om, da man nemt kan købe en Lækker jakke, ( uden den er særlig varm ) og det går jo ikke..

Det jo lige det, den her er fantastisk. Samtidig er den utrolig let, så det følelse slet ikke som at have jakke på.

Opfylder alle mine krav 

Anmeld

26. september 2012

MariaKyedDK

Bøllen skriver:

Det jo lige det, den her er fantastisk. Samtidig er den utrolig let, så det følelse slet ikke som at have jakke på.

Opfylder alle mine krav 

Anmeld

26. september 2012

chael

Har ikke lige et billede, mener har en ticket to heaven din jakke. Den er bare SÅ lækker og vildt glad for den. Dejlig varm, dog lidt dyr, men alle pengene værd

Anmeld

26. september 2012

MariaKyedDK

chael skriver:

Har ikke lige et billede, mener har en ticket to heaven din jakke. Den er bare SÅ lækker og vildt glad for den. Dejlig varm, dog lidt dyr, men alle pengene værd

ja det mærke er rigtig godt

Anmeld

26. september 2012

HeidiW86

MariaKyedDK skriver:

Godaften Piger !

jeg sidder lige og glor internettet rundt efter en LÆKKER vinterjakke, den skal jo både være Pæn & funktionsdygtig til vors kolde vinter !

og har da fundet 1, men den koster 1.300 kr...

så vil i ikke vise et billede af jeres vinterjakker, og beskrive om den er god osv

ved det er lidt mærkeligt indlæg, men er lidt på bar bund...

fortsat god søndag derude i stuerne

Kan ikke lige linke da jeg sidder på telefonen, men købte sidste år en Canada goose, til 6500,- det er altså den bedste jakke jeg nogensinde har haft, man fryser overhovedet ikke.. Min er sådan en mørke brun en, den fåes i mange farver.

Anmeld

28. september 2012

dorthemus

http://www.miinto.dk/p-439682-jakke-billal

Den her har jeg lige bestilt....bring it on snow

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.