Jeg smed mine p-piller i oktober 2011 og har siden da haft en noget uregelmæssig menstruation og også af forskellig blødningsmængde.. Sommetider går der kun 3 uger imellem menstruation, andre gange 6-7 uger (ligesom i denne cyklus) osv. og har faktisk kun haft to "rigtige" menstruationer siden, hvor jeg har blødt meget frisk blod, ellers er det altid bare brunligt udflåd, hvor der nærmest ikke kommer noget og kun varer i 3-4 dage.
Jeg tænker bare, om det overhovedet er normalt, når det snart er et år siden, at jeg stoppede med p-piller? Kan det være PCO eller sådan noget?
Hvorfor sker der ikke bare snart noget!! Det skal lige siges, at vi sexer hver anden dag og har gjort det stort siden lige siden, at jeg stoppede med mine p-piller, men der sker stadig ikke noget 
Jeg ved godt, at jeg kan gå til lægen og få det undersøgt, men et eller andet sted er jeg nok bare bange for at få at vide, at jeg fejler noget "down there"
Nogle, der har oplevet det samme og vil dele deres historie med mig? Hvor er det hårdt det her, suk!!
Anmeld