Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Manden er på rejse med jobbet, så er alene:-)Spiste nok 1/3 af isen i går, og lovede mig selv ikke at tage mere da jeg skal være bare en anelse bikini-klar til på søndag hvor vi rejser sydpå alle sammen.
MEn, det er sgu nememre sagt end gjort...den er da bare læææææker og jeg kan høre den kalder
-koooooom og spis mig, bare liiiiige en lille bid!!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ha ha ha - man spiser den da.
Hos mig havde den ikke overlevet. Er faktisk imponeret over at du kunne stoppe efter 1/3 i går.
Den eneste mulighed jeg har, hvis jeg ikke synes jeg skal have den slags, er at lade være med at købe det. Hvis vi har det hjemme, kan jeg ikke lade det være.
Hvilken slags er det?
Spis den
havde spist den
det er heldigt jeg ikke selv har is i fryseren
MariaE skriver: Manden er på rejse med jobbet, så er alene:-)Spiste nok 1/3 af isen i går, og lovede mig selv ikke at tage mere da jeg skal være bare en anelse bikini-klar til på søndag hvor vi rejser sydpå alle sammen. MEn, det er sgu nememre sagt end gjort...den er da bare læææææker og jeg kan høre den kalder -koooooom og spis mig, bare liiiiige en lille bid!!!
Æd dem og få det overstået, så kan den ikke kalde mere
Spis den, så kalder den ikke mere.
den hedder new york super fudgeStore stykker chokolade i lækker chokoladeis med både lidt nødder, hvis og mørk chokolade...
Hov, var det savl der lige ramte tastaturet?????????????
MariaE skriver: den hedder new york super fudgeStore stykker chokolade i lækker chokoladeis med både lidt nødder, hvis og mørk chokolade... Hov, var det savl der lige ramte tastaturet?????????????
Ledte efter en smiley der savler .. men fandt det ikke - må få lavet en ...
du er da mega unfair og jeg er jo helt vildt lækkersulten nu
Spis den!
Jeg har netop spist de chokoladebar der lå i hospitalstasken, som manden skulle have haft under fødslen.. Ups!
Og NØJ! hvor kunne jeg godt spise B&J is lige nu! Slet ikke et fair indlæg at lave!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128