hvad gør man når ens B&J bare ligger i fryseren og kalder...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

943 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. august 2012

Muffinmus

Manden er på rejse med jobbet, så er alene:-)Spiste nok 1/3 af isen i går, og lovede mig selv ikke at tage mere da jeg skal være bare en anelse bikini-klar til på søndag hvor vi rejser sydpå alle sammen.

MEn, det er sgu nememre sagt end gjort...den er da bare læææææker og jeg kan høre den kalder

-koooooom og spis mig, bare liiiiige en lille bid!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Frk.S

Ha ha ha - man spiser den da.

Hos mig havde den ikke overlevet. Er faktisk imponeret over at du kunne stoppe efter 1/3 i går.

Den eneste mulighed jeg har, hvis jeg ikke synes jeg skal have den slags, er at lade være med at købe det. Hvis vi har det hjemme, kan jeg ikke lade det være. 

Hvilken slags er det? 

Anmeld

26. august 2012

B&J

Spis den

Anmeld

26. august 2012

serinasmor

havde spist den 

det er heldigt jeg ikke selv har is i fryseren 

Anmeld

26. august 2012

Tona

MariaE skriver:

Manden er på rejse med jobbet, så er alene:-)Spiste nok 1/3 af isen i går, og lovede mig selv ikke at tage mere da jeg skal være bare en anelse bikini-klar til på søndag hvor vi rejser sydpå alle sammen.

MEn, det er sgu nememre sagt end gjort...den er da bare læææææker og jeg kan høre den kalder

-koooooom og spis mig, bare liiiiige en lille bid!!!

Æd dem og få det overstået, så kan den ikke kalde mere

Anmeld

26. august 2012

Janni.

Spis den, så kalder den ikke mere. 

Anmeld

26. august 2012

Muffinmus

den hedder new york super fudgeStore stykker chokolade i lækker chokoladeis med både lidt nødder, hvis og mørk chokolade...

Hov, var det savl der lige ramte tastaturet?????????????

Anmeld

26. august 2012

serinasmor

MariaE skriver:

den hedder new york super fudgeStore stykker chokolade i lækker chokoladeis med både lidt nødder, hvis og mørk chokolade...

Hov, var det savl der lige ramte tastaturet?????????????

Ledte efter en smiley der savler .. men fandt det ikke - må få lavet en ... 

du er da mega unfair og jeg er jo helt vildt lækkersulten nu

Anmeld

26. august 2012

Rosengreen

Spis den! 

Jeg har netop spist de chokoladebar der lå i hospitalstasken, som manden skulle have haft under fødslen.. Ups!  

Og NØJ! hvor kunne jeg godt spise B&J is lige nu! Slet ikke et fair indlæg at lave! 

Anmeld

26. august 2012

TeamRocket

Jeg har en pose chips der siger eat me EAT MEE hele tiden Haha. Vi har faktisk også is, og drømme kage.. Sådan går det når den gravide kvinde står for indkøbene Men jeg prøver at styre mig, idet mindste til manden har fri om snart- så kan jeg lade som om det var hans ide at snolde og æde det med god samvittighed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.