Hvad har I på puslepladsen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2012

MyLove E

LouiseBP skriver:

Voksduge

Hvor har du det stående henne?

Vi har en puslekommode med 2 skuffer og et skab.

I skabet er der

Små Håndklæder

Stofbleer

nattøj

Bodyer m og u ærmerne :-)

Skufferne :

Termometer + overtræk

Cremer

bleposer

og en MASSE rod igen:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2012

Lauras mor

B&J skriver:

jamen der er plads til 1-2sæt jeg altid har der også nattøj.. men nu har vi tøjet i han skuffer men der lå altid lidt ekstra tøj det havde jeg faktisk helt glemt det har vi dog ikke mere

Okay, det er nemlig der jeg har lidt problemer..   Jeg vil gerne have ALT hendes tøj på puslebordet (: for synes der er langt fra badeværelset og ind på hendes værelse

Anmeld

26. august 2012

TeamRocket

Vi har et stort fint hjemmelavet 'gammeldags' puslebord, tror jeg kunne skifte trillinger derpå Så der er massere af plads, pt har vi en globus stående da det bare er det mest spændene i verden (høhø) så kigger lillemanden på den og jeg kan skifte i fred (normalt hopper han rundt), bleer, klude, stofbleer, zink salve, skiftetøj og så skal jeg ha købt en ny puslepude for manden har smidt den anden ud, den var grim siger han (og det ku ikke vente til den nye var købt, nej nej )

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Vi har et puslebord herhjemme som kan køres rundt i lejligheden - det har 2 hylder under. 

Det er super praktisk med sådan et puslebord når man kun bor i en 2. vær uden ret meget plads. 

I skuffen har jeg bukser, sokker, strømpebukser, tandbørste og cremer osv. 

På de 2 hylder under selve puslebordet har jeg 1 kasse med bodyer, trøjer og en anden kasse med bleer. Vi har blot været nødt til at stille de 2 kasser på vores køkkenbord, da vi har en tyv der stjæler tøj og bleer til hendes dukker 

Anmeld

26. august 2012

Muffinmus

oven på har jeg stor puslekommede med skuffer og skab, dvs til alt tøjet osv.

Nedenunder har jeg brios væghængte bord.

Der har jeg bla.

Skumklude der er våde, ligger i en pose.

Bleer

Ardens 8 hour creme til måsen hvis det er nødvendigt

2 bodyer, lidt sokker, et par bukser og en dragt.

Anmeld

26. august 2012

Lauras mor

Tauf skriver:

Vi har en puslekommode med 2 skuffer og et skab.

I skabet er der

Små Håndklæder

Stofbleer

nattøj

Bodyer m og u ærmerne :-)

Skufferne :

Termometer + overtræk

Cremer

bleposer

og en MASSE rod igen:-)

Okay, hvor stort er det cirka?

Anmeld

26. august 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har et brio væghængt puslebord over toilettet. Der er plads til alt!! En pak bleer, skumklude, skiftetøj, stofblleer, vaskeklude, en lille æske med hårvpynt, 2 glas til tandbørster, tandpasta, neglklipper, numsecreme og solcrem!! Vh stine

Anmeld

26. august 2012

Lauras mor

TeamRocket skriver:

Vi har et stort fint hjemmelavet 'gammeldags' puslebord, tror jeg kunne skifte trillinger derpå Så der er massere af plads, pt har vi en globus stående da det bare er det mest spændene i verden (høhø) så kigger lillemanden på den og jeg kan skifte i fred (normalt hopper han rundt), bleer, klude, stofbleer, zink salve, skiftetøj og så skal jeg ha købt en ny puslepude for manden har smidt den anden ud, den var grim siger han (og det ku ikke vente til den nye var købt, nej nej )

det er nok der problemet er; mit puslebord er for lille, aaaaalt for lille 

Anmeld

26. august 2012

Lauras mor

Babymor2010 skriver:

Vi har et puslebord herhjemme som kan køres rundt i lejligheden - det har 2 hylder under. 

Det er super praktisk med sådan et puslebord når man kun bor i en 2. vær uden ret meget plads. 

I skuffen har jeg bukser, sokker, strømpebukser, tandbørste og cremer osv. 

På de 2 hylder under selve puslebordet har jeg 1 kasse med bodyer, trøjer og en anden kasse med bleer. Vi har blot været nødt til at stille de 2 kasser på vores køkkenbord, da vi har en tyv der stjæler tøj og bleer til hendes dukker 

hehe, kan godt se problemet

Anmeld

26. august 2012

MyLove E

LouiseBP skriver:

Okay, hvor stort er det cirka?

90 B og 110 L ca..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.